Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28723 Zal Ik Testen

• Auteur

hee meiden,

Ik klets al een tijdje mee op klusbabes. en ik heb van de week ook al een topic hierover geplaatst maar er is weinig reactie op gekomen. Ik had voor mijn NOD een aantal "zwangerschapskwaaltjes" Dus toen ik 3 dagen overtijd was durfde ik echt te hopen. Helaas werd ik 31 dec ongesteld. Op naar de volgende ronde was het idee.. Nou ben ik sinds 4 jan niet meer ongesteld.. Meestal heb ik nog 1 dag last van buikpijn/last van me rug.. Dit ging ook wel weg maar kreeg er gelijk een andere soort last van me buik voor terug.. Ook de misselijkheid en last van me borsten  van voor mijn NOD kwam weer in alle heffigheid terug

Ik heb nog steeds niet getest maar het gevoel van misselijkheid en last van me bosten dat blijft. Ik ga het alleen steeds minder vertrouwen.. als je een bbz heb kan het dan zijn dat je ongesteld wordt? Ik heb sinds ik met de pil gestopt ben nooit last gehad van me borsten.. Ik weet niet wat vor  pijn jullie hebben.. Maar ik heb zo'n gevoel in me borsten alsof je een kastje dichtgooit waar je vinger nog tussen zit.. En ik had verwacht dat als je last van je borsten hebt dat het dan eerder  het gevoel is van je arm stoten ofzo..   alleen de week voor me ongesteldheid had ik er last van vorige keer.. dat is nou niet meer weggegaan en ik wordt met de dag misselijker.. Ik moet eigenlijk naar de HA omdat ik het niet vertoruw.. Maarja hem vertrouw ik ook niet.. Ga morgen maar eens opzoek naar een andere huisarts. Iemand idee wat dit kan zijn?

Heeft iemand tips  of weet iemand wat het kan zijn alsjeblieft laat even een berichtje achter want ik loop mezelf nu van alles in het hoofd te halen!

alvast bedankt

xxx Mamoetje

#2938782 Quote

Lieve schat doe gewoon een test! Je zit jezelf van alles in je hoofd te halen en daar wordt je alleen maar onzeker van dus gooi er een test tegenaan. Als die negatief is en je vertrouwd het nog steeds niet ga dan naar je huisarts. Denk trouwens niet dat je een bbz hebt hoor! Ook als je zwanger bent kun je 'ongesteld' worden er zijn vrouwen die nog maanden ongesteld worden terwijl ze zwanger zijn! Dus haal niet het ergste in je hoofd, doe een test en ga anders naar je huisarts. Succes meid!

Liefs Loth

#2938783 Quote

Dank je wel voor je reactie!!

Ik weet dat meerdere vrouwen ongesteld worden tijdens hun zwangerschap.. 2 vriendinnen van mij hebben al een kindje.. en allebeid min 3 maanden ongesteld geweest..

Ik heb voor mijn NOD ook al 2 keer getest.. 1 x op 2e kerstdag (mijn NOD) en 1 x 30 dec en toen waren ze negatief..

xxx Mamoetje

#2938785 Quote

Jeetje wat vervelend maar ik zou echt nog een keer testen je bent tenslotte alweer een aantal dagen verder en dus als je zwanger bent is je hcg ook flink gestegen nu. En anders toch naar de huisarts. Een vriendin van mij heeft 3 maanden negatief getest en toen bleek ze met 14 weken! toch zwanger te zijn maar die stomme testen bleven maar aangeven dat ze niet zwanger was . Pas bij de ha kwamen ze erachter.
    Nou ja meer advies kan ik je geloof ik niet geven. Laat je wat van je horen als je meer weet? Ik zal voor je duimen.

Liefs Loth

#2938786 Quote

Ik kan me alleen maar bij Loth aansluiten: testen en indien weer negatief; naar de huisarts.
    Wel heel vervelend dat je je huisarts niet vertrouwd, maar hij weet op medisch gebied waarschijnlijk wel een stuk meer dan jij. Dus kwaad kan het nooit om toch maar even langs te gaan…toch?
    Heel veel sterkte en ik duim voor je dat het raak is!
    Groetjes, Irene

#2938788 Quote

Ja dat hadden die vriendinen van mij ook die testen pas na 5 en 6 maanden positief.. bij de een kon je er neit meer omheen maar bij de ander zag je het haast niet want die was flink gezet..

nou hoeft dat bij mij natuurlijk niet zo te zijn maar toch..

Ik hou je op de hoogte..

xxx mamoetje

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2938801 Quote

Nou meiden,

Ik heb besloten om er dan toch maar een test tegen aan te gooien..

Morgen ochtend ga ik een test doen.. En zowiezo de HA bellen..

Jullie horen nog van me..

xxx Mamoetje

#2938853 Quote

Doe je goed meid. Ik duim voor je. Succes morgen

Liefs Loth

#2939007 Quote

En al nieuws…..?????

Groetjes, Irene

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen