hee meiden,
Ik klets al een tijdje mee op klusbabes. en ik heb van de week ook al een topic hierover geplaatst maar er is weinig reactie op gekomen. Ik had voor mijn NOD een aantal "zwangerschapskwaaltjes" Dus toen ik 3 dagen overtijd was durfde ik echt te hopen. Helaas werd ik 31 dec ongesteld. Op naar de volgende ronde was het idee.. Nou ben ik sinds 4 jan niet meer ongesteld.. Meestal heb ik nog 1 dag last van buikpijn/last van me rug.. Dit ging ook wel weg maar kreeg er gelijk een andere soort last van me buik voor terug.. Ook de misselijkheid en last van me borsten van voor mijn NOD kwam weer in alle heffigheid terug
Ik heb nog steeds niet getest maar het gevoel van misselijkheid en last van me bosten dat blijft. Ik ga het alleen steeds minder vertrouwen.. als je een bbz heb kan het dan zijn dat je ongesteld wordt? Ik heb sinds ik met de pil gestopt ben nooit last gehad van me borsten.. Ik weet niet wat vor pijn jullie hebben.. Maar ik heb zo'n gevoel in me borsten alsof je een kastje dichtgooit waar je vinger nog tussen zit.. En ik had verwacht dat als je last van je borsten hebt dat het dan eerder het gevoel is van je arm stoten ofzo.. alleen de week voor me ongesteldheid had ik er last van vorige keer.. dat is nou niet meer weggegaan en ik wordt met de dag misselijker.. Ik moet eigenlijk naar de HA omdat ik het niet vertoruw.. Maarja hem vertrouw ik ook niet.. Ga morgen maar eens opzoek naar een andere huisarts. Iemand idee wat dit kan zijn?
Heeft iemand tips of weet iemand wat het kan zijn alsjeblieft laat even een berichtje achter want ik loop mezelf nu van alles in het hoofd te halen!
alvast bedankt
xxx Mamoetje