Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28724 Streepje Op Ovulatie Test Iedere Dag Wat Donkerder

• Auteur

hoi hoi,

Ook ik heb maar eens ovulatietesten gekocht zodat ik wat meer inzicht krijg in mijn cyclus.
    Deze week is het "klusweek" en nu word het streepje iedere dag wat donkerder maar nog niet net zo donker of donkerder dan de teststreep kan het zo zijn dat die nu morgen en anders zaterdag gelijk aan kleur is met de teststreep? als ik uitga van mijn cyclus ongeveer 30 dgn  zou ik morgen mijn eisprong moeten hebben???

Wie kan mij antwoord geven op deze vraag?

Alvast bedankt.

Liefs moi28(inmiddels 29)

#2938767 Quote

Hallo Moi,

Ik heb zelf ook ovulatietesten en bij mij wordt het eerste streepje echt niet zo donder als het controle streepje en ik test op 2 momenten van de dag, in de ochtend en in de avond. Dus ik zou zeggen, ga maar gauw aan de klus en test gewoon door dat als je deze keer niet aan zou tellen dat je in iedergeval weet hoe de test reageerd op jouw urine.

Lotje

#2938768 Quote

Hoi hoi,

Ik gebruik ook ovulatietesten.
    Bij is het ongeveer 2 dagen voor mijn vruchtbaarste dag een licht streepje en op de dag zelf een donkerdere streep. Bij mij is het soms ook niet net zo donker als je teststreep hoor!!
    Ik denk dat als je een paar dagen een licht streepje hebt, je vruchtbaarste dag er tussen zit….

Succes meid, dat het maar snel raak mag zijn..

#2939020 Quote

Hoi hoi,

Bedankt voor jullie reactie's ik heb net weer een ovulatietest gedaan en nu is de teststreep erg donker en dus erg duidelijk.
    Daarnaast weet ik nu ook wat ik altijd al wist aangezien ik mijn vochtige dagen herken dat dit dus klopt.

Nou hebben we gisteravond cq vannacht nog geklust ben dan toch wel op tijd hoop ik? anders vanavond nog klussen? of morgen of ben ik te laat als we morgen nog een keer klussen?

Groetjes moi28

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen