Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28725 Voor 10e1983

• Auteur

Hoi 10e,
    Ik ben benieuwd of jullie nieuwe jaar goed begonnen is, hopelijk wel en ben je misschien al zwanger? Ik heb geen reacties meer van je kunnen vinden op het forum, maar ik hoop dat je daar misschien wel een goede reden voor hebt (lees 'zwangere reden').
    Zijn de medicijnen aangeslagen? Vertel, ik hoor graag iets van je, ben erg benieuwd!

xxx Muizeke
    34 wkn + 3 dgn  

#2938971 Quote

Hey Muizeke!

Haha, wat leuk om een topic speciaal voor mij te zien!
    Helaas, geen goede reden waarom je niks meer van me hoorde… ik ben eind november gewoon weer ongesteld geworden. Was behoorlijk teleurgesteld en verdrietig, en heb dan ook in december even een maandje afstand van alles genomen. Nu ben ik weer met frisse moed aan de slag gegaan; ben 1 januari weer gestart met de provera om een menstruatie op te wekken (tot nu toe helaas nog geen resultaat) en ga dan weer met de clomid verder voor een eisprong.
    We zijn nu 14 maanden bezig en eigenlijk word ik een beetje heen en weer geslingerd tussen gevoelens; soms heb ik er heel veel vertrouwen in en weet ik gewoon zeker dat ik in 2008 zwanger ga worden, maar soms loop ik ook ineens een hele dag te huilen omdat ik er totaal niet meer in geloof.
    Maar ja, gelukkig heb ik er het grootste deel van de tijd wel vertrouwen in!

En hoe gaat alles met jou? Ik lees nog wel af en toe met jou mee, en zo te lezen gaat het best goed met je he?

Liefs, 10e

#2939448 Quote

Heej je bent er nog! Ik had je liever op een ander stukje forum terug gevonden, balen zeg dat het in 2007 niet gelukt is. Des te meer reden dan dat 2008 gewoon jullie jaar gaat worden voor wat betreft je grote wens. Ik gun het iedereen zo ontzettend om zwanger te worden, als die wens er is! met mij gaat het inderdaad goed, nog 1 weekje werken en dan verlof, t begint nu wel dichterbij te komen, heel spannend allemaal, lees gerust mee hoor, kan je je vast een beetje voorbereiden voor als t bij jullie zover is.

Ik ga voor je duimen dat het dit jaar wel allemaal gaat lukken!

Misschien helpt dit een beetje:

Heel veel succes en hopelijk doen de medicijnen goed hun werk, je laat wel iets weten he als het gelukt is!!!

xxx Muizeke

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen