Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28726 Snel Hulp Gevraagd Bij Ovulatietest Matcare

• Auteur

hoi allemaal,

Ik heb een vraag. Morgen is het 2 weken geleden dat ik gecuretteerd ben ivm met een miskraam. Normaal ben ik om de 5 a 6 weken ongesteld. Vandaag had ik de nacontrole en zei de gyn. de meeste vrouwen hebben na 14 dagen een eisprong. Dus ik vandaag (dag 14) voor het eerst een ovulatietest gedaan en wat denk je; allebei de strepen hebben dezelfde kleur. Volgens de bijsluiter gaat mijn ei dus snel vallen, binnen 48 uur. Maar wie weet dat: wordt de streep nog donkerder van kleur als ik morgen test en tellen die 48 uur dan vanaf dan of is het vanavond alles of niets op klusgebied?

groetjes keesje

#2938800 Quote

Hoi Keesje

Je kunt er van uit gaan dat de streep in principe niet meer donkerder wordt.
    Meestal duurdt je piek maar 24, hooguit 36 uur, dus ik denk dat je het beste gewoon kunt gaan klussen. Ze zeggen trouwens dat de 5 dagen voor je ei net zo vruchtbaar zijn, dus klussen kan zoiezo geen kwaad. En anders klussen jullie morgen toch nog een keertje, zo vervelend is het niet
    Heel veel succes..

Natalie

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen