Hoi Franny,
Ik begrijp je frustratie, maar probeer het opzij te zetten, iedere maand huilbuien is ook niets waard. Ik heb zelf begin mei 2007 een miskraam gekregen en mijn man en ik hadden een limiet, tot eind juni. We hebben het verlengd tot eind dec, omdat ik in en in-verdrietig was toen het niet gelukt was. Tenslotte was ik met mijn miskraam in de 2e ronde zwanger en ze zeggen altijd, dat als je niet gecureteerd bent, je weer snel zwanger bent. Het is inmiddels jan. en ik ben nog niet zwanger. We hebben er begin dec. weer een flinke discussie over gehad. Mijn man vindt 2 eigenlijk wel genoeg, maar ik wil heel graag en een middenweg bestaat niet in dit geval. Sinds dec. hebben we het er niet meer over gehad en we doen het gelukkig nog steeds zonder enig voorbehoedsmiddel. Ik hoop zo, dat ik 19 jan. niet ongesteld word (en ook niet een paar dagen later), zodat we niet weer de discussie aan moeten gaan, hoe lang we nu nog door gaan. Of, ook goed de discussie uitblijft en we gewoon verder klussen.
Ik heb een limiet dat is verstreken en ook absoluut geen goed heeft gedaan aan mijn kansen om zwanger te worden, al die stress en het verplichte!
Probeer het was los te laten! Er zijn zoveel meiden die veel langer bezig zijn dan ons en zij hebben vaak nog helemaal niets en wij hebben allebei al 2 kids!
Succes ermee!
Ikke