Wie heeft er ervaring met de kruidvattesten? en dan wel die van 2 voor 4,99.
Ik snap er helemaal niks meer van.
1 dag overtijd heb ik getest met etos en die was heeel vaag twee streepjes. Maar omdat mijn cyclus altijd schommelt tussen 29 en 36 weet ik nooit zo goed wanneer ik moet testen, dus ik dacht zal wel te vroeg zijn.
Toen heb ik met 3 dagen overtijd een test van kruidvat gedaan en die gaf na 5 minuten 2 streepjes. De teststreep wel veel lichter dan de controle streep, maar toch.
2 dagen later nog maar eentje gedaan, maar dan met ochtendurine.
Zelfde verhaal.
Ik heb de huisarts al gebeld en gevraagt of ik daar een test mocht doen, maar zij zei, dat hoeft niet want wij gebruiken eigenlijk hetzelfde en een streep is een streep. Dus ik mag de verloskundige bellen.Vandaag een clearblue gehaald en die geeft helemaal niks aan. 
Gewoon mislukt. zelfs de controlestreep kwam niet, maar er kwam wel een blauwe vlek over het andere streepje. Wat moet ik nou denken? Kost me een godsvermogen hahaha.
Ik voel helemaal niks in mijn buik.
Alleen mijn borsten zijn een beetje gevoelig.
Dat ik het niet geloof komt mischien ook omdat het bij mijn eerste 2 jaar duurde voor ik zwanger was en toen had ik allemaal krampjes en misselijk enzo.
Dit was nu de 2e ronde en dan al raak????
Kan het gewoon niet geloven.
Bedankt dat ik even mijn verhaal kwijt kan en hoop dat er iemand ervaring heeft met deze testen, want door de prijs vertrouw ik ze niet hahahahaa.