Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28732 Duizelig Inwendig Onderzoek Gehad

• Auteur

ben steeds zo duizelig
    inwendig onderzoek gehad ze konden niks vinden.
    weet iemand wat ik hier mee moet.

gr yvon

#2939004 Quote

Hai Yvon,

niks uit je onderzoek gekomen? Wat zeiden ze er verder daar over?
    Balen dat je nog zo duizelig bent? Ben je niet verkouden of zoiets; dat het daar van zou kunnen komen? Of er zit griep aan te komen? Ik weet het niet hoor; maar die duizeligheid kan natuurlijk ook met zoiets te maken hebben. Ik weet niet meer; was je nu al wel ongesteld geworden?

Hopelijk verdwijnt de duizeligheid snel!!

Groetjes Theolien

#2939060 Quote

Hoi thee,

Ik ben flauwgevallen op het werk dat was ook de reden dat ik de ha ging,
    ik vertelde hem van onze plannen en gelijk kreeg ik een inwendig onderzooek.
    hij ging voelen met zijn vingers maar voelde niks raars.
    toen wij weg gingen zei hij nog wel een voorspoedige zwangerschap.
    hij zei ook ik kan zoiets nu nog niet voelen stel dat er iets zit.
    dus afwachten maar weer.
    ik ben wel van de pijn in me zij af.
    waarschijnelijk een eisprong geweest.
    en de duizeligehid tja dat heb ik nog wel steeds.
    ik vloei ook steeds plakkerig spul.

gr yvon

#2939091 Quote

Waarom ging hij dan voelen als hij later zegt dat je toch niks kan voelen mocht je zwanger zijn. Heb je ook ijzer geprikt. Bloeddruk gemeten want dat is altijd laag zeggen ze als je net zwanger ben.
    Ik was bij mijn 4e ook zo duizelig. Al 10 dagen voor mijn menstr zou zijn. Moest me vaak vasthouden in de winkel. Ben dat toen wel een paar mnd geweest. Al werd dat wel steeds wat minder.
      Hoop voor je dat je zwanger mag zijn. Hoop het ook voor mezelf want ik was gisteren ook zo duizelig. maar vandaag niet. Zou het heel leuk vinden gelijk na mijn 1e ongi na een miskraam.

#2939130 Quote

Nee dat heeft hij alemaal niet gedaan.
    Alleen gevoeld.
    Ik ben bang dat het deze x weer niet raak is.
    Maar ben steeds duizelig wel et vlagen hoor.
    vooral op me werk is irritant.
    maandag ben ik al flauwgevallen kon me niet meer op tijd ergens aan vast houden.
    en gisteren weer zo duizelig.
    maar 21 jan is mijn nod.
    ik wacht wel af.

liefs yvon

oja heb wel gevoelige tepels en niet misselijk moe.buikpijn soms

#2939460 Quote

Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw op deze site.

Ik wou even reageren op jou klachten met betrekking tot je duizeligheid. Ik kan er echt over meepraten want ook ik heb hier onverklaarbaar last van. Mijn man en ik zijn sinds een paar maanden bezig voor ons eerste kindje. Ik ben voor deze klachten ooknaar de HA geweest, die wist niet wat het zou zijn. Ik denk zelf dat het te maken heeft met het ontpillen.

Succes allemaal

groetjes Nina

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen