Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28733 Aan Bernicee Loth En 10e1983

• Auteur

Hoihoi,
    wat fijn om te weten dat ik niet de enige ben die zo erg graag een meisje willen. Misschien een rare vraag, ondanks het Zwanger Worden forum, maar mochten jullie al aanhet klussen zijn voor het meisje, doen jullie dan inderdaad ook aan die timingmethode? Ik zou namelijk echt super super super graag voor een 2de gaan, maar m'n mannetje is nog niet over de streep en ik wil uiteraard dat hij er ook 100% voor kiest ipv mij m'n zin geven. Het is tenslotte ook zijn kleintje. Miscchien aan het einde van het jaar als we hopelijk zijn verhuisd…   Eerder wil ik namelijk toch niet in dit kleine k*thuis…

#2939019 Quote

Hoi,

Ne wij zijn gewoon lekker aan het klussen. Mocht ik zwanger zijn en het is een meisje dan zou dat helemaal geweldig zijn (We hebben stiekem al een naam hihi) maar een jongen erbij is ook meer dan goed. En dan nu het cliche der cliche's: Als het maar gezond is.

Liefs Loth

#2939071 Quote

Hi Janine,

Nee, wij zijn niet met een timing methode aan het klussen. Door mijn pcos heb ik maar met veel moeite (en met behulp van hormonen) een eisprong, dus als ik dan een keer een eisprong heb doen we het gewoon op alle mogelijke dagen in de hoop dat het een keertje raak is.
    Maar ik kan me best voorstellen dat als ik een normale cyclus zou hebben ik ook wel zou proberen te timen hoor 😉
    Ik heb ook al een hele rij met meisjesnamen die  ik super leuk vind (eigenlijk had ik die al op m'n 8e, hahah), en moet echt moeite doen voor een jongensnaam. Alhoewel ik ook daar al nu wel een aardig lijstje voor heb bedacht 🙂

Groetjes 10e

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen