Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28735 Klussers Ik Wou Dat Ik Mocht

• Auteur

Hoihoi,
    alweer een tijdje terug dat ik een van jullie was. Toen ik vorig jaar in de klustijd zat, begaf ik me ook vaak op het forum, en vind het leuk om ook hier telkens weet te kijken in de hoop dat ik dit jaar ook echt actief mee kan doen op jullie forum. Tuurlijk hopen jullie gauw door te schuiven naar het zwanger zijn forum. Maar ik zie juist heel erg uit om op dit forum te zijn, aangezien ik dit toch achteraf (ja echt waar) een hele leuke tijd heb gevonden (is het deze maand wel of niet bingo!!!!!). Maar ik moet toch nog even wachten voor we gaan beginnen aan een nieuwe klusperiode, helaas… we wachten op een ander   huis, en daarna wordt het pas echt serieus kijken wanneer we gaan beginnen. Maar in de tussentijd: MEIDEN, IK BEN JALOERS!!!

#2939092 Quote

Hoi Janine,

ik ben nog nieuw hier dus ik ken je niet. maar wel leuk dat je af en toe nog ff komt kijken hier. Heel veel succes met je nieuwe huis en misschien tot later!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen