Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20 weken echo

• Auteur

hallo
    ik heb vorige week de echo gehad, en t zag er allemaal goed uit.
    alleen ligt hij in een diepe stuitligging, en daardoor kon ze de niertjes niet goed zien.
    ook de rug was hierdoor niet goed zichtbaar.
    nu moet ik de 27e terugkomen, hopen dat hij dan anders ligt,zodat ze m beter kunnen bekijken.
    zijn er hier meer zwangeren die dat hebben gehad?

#3100300 Quote

hoi hoi

bij ons was het precies andersom. de kleine lag ,met het hoofdje helemaal naar beneden en konden ze dat niet zien. we moesten met 23 weken terug komen om te kijken of de kleine dan gedraaid was. dit was gelukkig wel en konden ze alsnog goed kijken naar het hoofdje

groetjes danielle

#3100304 Quote

gelukkig maar.
    ik schrok er wel beetje van, ondanks dat de echoscopiste zei dat t vaker voorkwam
    nu maar hopen dat hij zich voor de 27e heeft gedraaid..

groetjes karin

#3100314 Quote

Hoi

Ik heb gister mijn 20 weken echo gehad. Die van mij lag ook diep in de bekken en in stuit. Maar ze hebben gelukkig wel alles goed kunnen bekijken. Behalve het geslacht daar lag ie echt te diep voor jammer. Ik hoef niet meer terug maar hoop wel dat ie het zo niet al te fijn vind om te liggen ik wil het liefst gewoon bevallen en niet met een keizersnee. Maar gelukkig kunnen ze nog heel lang blijben draaien

groetjes maylo
    20 weken en 2 dagen

#3100351 Quote

bij mij konden ze t geslacht wel zien
    we krijgen weer een jongen!!!
    en we hebben met 18 weken een pretecho gehad en daar lag hij ook al zo dubbel.
    toen waren de nieren wel te zien en de botjes in de rug ook wel, alleen kon ze niet onder de rug kijken

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct