Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28736 Help Wie Weet Dit

• Auteur

Hallo,

IK ben karin. Ik ben 28 jaar en heb een dochter van 20 maand.
    Ik heb een vraag je ik heb al een tijdje het gevoel dat ik zwanger ben.
    En heb vorige week ook wat licht bloed verlies gehad ik dacht innestelingsbloed.
    Maar moet pas de 20ste ongi worden.
    Maar de maand december had ik gewoon mijn menstruatie. Toch had ik het gevoel dat ik zwanger was. Dus heb ik maar even een test gedaan.
    Ik stond in  een beetje donkere ruimte  en zag duidelijk dat het een + werd.
    Dus ik werd al helemaal blij. Mijn gevoel had gelijk.
    Maar toen ik naar het raam liep was er geen + meer te zien wel een heel kleinepuntjes wat naar boven liep. Maar geen plus meer.
    Ik dus weer naar die andere plek in lopen en daar zag ik hem wel.
    Weet iemand hoe dit kan ik heb echt de zelfde kwaaltjes als bij de eerste of zou mijn lichaam me in de steek laten.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

groetjes karin

#2939051 Quote

hoi Karin,
    wat frustrerend zeg, ik zou je aanraden (zou ik zelf doen..) om nog een keer te testen.
    Zelf gebruik ik de digitale clear blue test. daar komt letterlijk "zwanger"of "niet zwanger" op te staan, duidelijker kan niet, en het lijkt me echt leuk als er ineens 'zwanger" staat. Ben zelf al in ronde 15 en ben bijna toe aan het derde pakje tests, heb er nog één over en hoop dat die 25 of 26 januari het juiste woordje tevoorschijn gaat toveren.
    veel succes er mee en ik hoop voor je dat het positief uitpakt. Gezien de symptomen die je al hebt, kan het bijna niet missen, toch??
    groet, MOON

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen