Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Cadeautje voor de papa

• Auteur

Hoi allemaal,

Hebben jullie misschien een goed idee voor een cadeautje voor de papa?
    Volgens de traditie krijgt de mama na de geboorte een cadeautje van de papa. Nu is dat meestal voor ons vrouwen niet zo lastig, maar om wat te verzinnen voor een man, vind ik erg moeilijk.

Mijn man is de laatste maanden echt helemaal fantastisch voor mij. Omdat mijn zwangerschap nou niet bepaald zonder hindernissen verloopt, doet ie echt alles voor me, zodat ik maar rust kan nemen. Hij doet het hele huishouden, de boodschappen, heeft de babykamer in z'n eentje in orde gemaakt en werkt dan ook nog eens 40 uur.

Ik wil hem dus als onze kleine geboren is iets moois geven, maar ja, WAT?
    Suggesties zijn welkom!

Groetjes Lilian

#3100386 Quote

Mijn vader heeft indertijd voor mijn moeder een goede zwart-wit foto van mijn zus en mij (pasgeboren) laten maken, en die laten uitvergroten. Misschien is dat een idee? Kun je natuurlijk pas na de geboorte regelen…

#3100401 Quote

MIsschien is het nog wat te vroeg om zo te denken. Maar is een tegoedbon voor een avondje samen uit niet iets?? Kan me voorstellen dat je daar net na de bevalling geen trek in hebt, maar je kan zoiets natuurlijk wel alvast regelen. Ben je er even saampjes uit…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct