Hoi meiden,
Ben een paar dagen heel druk geweest, maar daar ben ik weer. Er is veel geschreven zeg, gezellig! Bedankt voor jullie lieve berichtjes, ik heb wel een paar dagen gebaald! Was er weer zo zeker van, dat gevoel moet ik maar eens gaan negeren….
Leuk he, Jet, reakties van kinderen! Straks lezen ze je forum nog, hihi!
Ik was Aron gisteravond aan het uitleggen (heel abstract) hoe hij in mijn buik was gegroeid en dat hij eerst uit een heeeeel klein eitje kwam, nou, dat vond hij ongelofelijk! Echt leuk hoor hoe hij daar op reageert.
Ik hoop dat je zwanger bent na al dat gesex, haha!
En dat geldt voor jou natuurlijk ook he, Wietske. Ik ben benieuwd! Nog niet de moed verliezen he! Ik kan dat lekker makkelijk zeggen, maar ik heb hetzelfde gevoel als jij hoor.
Wilhelmin, zou het al weer? Zou zo maar kunnen he, uit eerdere ervaringen….
Mijn klusdagen zijn al weer in zicht, maar ik verwacht er eigenlijk niet zo veel van, erg he. Het gaat vast nog wel eens lukken, maar volgens mij pas als ik er bijna geen zin meer in heb.
Paulien, nog alles goed? Ben je nog een beetje fit? Hopelijk ben je niet al te misselijk.
Leuk he Bries, om het babykamertje al in te richten.
Ik vind alles trouwens leuk om in te richten, ben weer zo fanatiek bezig met mijn opleiding. De volgende opdracht is een kinderkamer ontwerpen voor een meisje van twaalf.
O ja, Maaike, op dag 15 beginnen met testen lijkt me te laat, of heb je een lange cyclus? Succes in ieder geval!
Sandy, hoop je toch telkens niet een beetje stiekem dat het toch raak is, of kan dat echt niet??????
Doei! Liefs Gwen