Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28738 35 Klussers 2

• Auteur

Zoo hier maar even verder :-))

Hallo Iedereen,

Ik moest vandaag wel lachen hoor, Mijn man belde me overdag, dochter (7) zit naast me mee te luisteren.
    Zeg
    ik dat we dit weekend lekker aan de slag kunnen want er is een ei
    opkomst. (ik dacht bedekte termen dan snapt die kleine het nog
    niet……)

Zeg die heerlijke meid van me ohhh dan moeten jullie 6 keer per dag sexen
    Mijn
    man lag blauw van het lachen aan de telefoon. Vraag ik aan haar: weet
    je wel wat sexen is? Nee mama dat weet ik niet maar ik weet wel dat je
    moet sexen om een kindje te krijgen…. hahahahahhaha

heerlijk zo'n meedenkend meisje

Groetjes Jet

#2939094 Quote

Wat schrijven we toch veel. nr 2 alweer.

Mijn nod weet ik niet want ik weet niet hoe regelmatig ik ben na mijn 1e ongi na de miskraam. Had een paar dagen geleden wel wit taai slijm. daarom maar geklust. was gisteren wel duizelig maar het zal vast niet gelijk raak zijn. Al ben ik wel moe. Verwacht mijn nod dus 1 febr.

iedereen succes

#2939440 Quote

zo, blijkbaar is iedereen erg druk dit weekend, we stonden niet eens meer op de 1e pagina, ik schrijf maar ff weer wat, dan zijn we weer in beeld

Moest wel lachen om je verhaal Jet. Hoop ook dat het klussen gelukt is, maar dat zal wel   Nu maar hopen op een positieve test over een week of 2.

Gister heb ik een drukke dag gehad, maar de kinderkamer is gekocht, en we zijn ook lekker op geschoten met schilderen. Ik moest ook nog naar een verjaardag, dus dat was een drukke zaterdag. Vandaag dus alleen maar moe, uitslapen, op de bank in slaap gevallen en ook nog ff naar bed geweest en 2 uurtjes liggen maffen.
    Nu is het half 10 en heb al weer zin om naar bed te gaan. Die kleine van mij vraagt veel energie!
    tot volgende week, ik ga een midweekje naar brabant, ff lekker niksen!!!

Brigitte

#2939446 Quote

Hoi Bries, fijne vakantie.

#2939464 Quote

Hallo allemaal,

Zo alweer een nieuwe topic wat hebben we toch veel geschreven!!!

Hoe is het allemaal met de wachtende onder ons al nieuws???

Nou de duimen draaien hier in ieder geval!!!

Bries, Ja leuk hé zo met je babykamertje bezig te zijn dan wordt het voor je gevoel helemaal echt of niet??? En als die klaar is en je kijkt binnen dan had ik zo van straks ligt daar een klein mensje zo wonderlijk!!! Geniet ze!!! En fijne vakantie!!!

En hoe is het verders met de zwangere onder ons gaat aales goed met jullie???

Wij hebben dit weekend  erg druk gehad met de voorbereidingen voor ons huwelijk erg leuk maar kost heel veel tijd!!! We moeten nog kiezen uit de 2 locaties waar we zijn geweest, willen bij één nog één keertje gaan kijken!!!! Gastenlijst is nu ook af voor de avond en we doen ook nog  een receptie!!!

Dagindeling hebben we ook al globaal klaar, de  kadootjes naar afloop feest ga ik zelf maken vindt ik erg leuk en heb al een idee hierover. Dus hard werken nog om het eeen onvergetelijke dag van te maken!!!

Vandaag weer werken van 15-23 dus  nu begint de week weer !!! Eind deze week dus zondag is mijn NOD   ben benieuwd!!!

Meiden succes met alles en tot snel!!!

Liefs Sandy  

#2939666 Quote

Hey meiden,

We waren helemaal naar pagina 2 verdwenen, dus ik doe maar even een berichtje.
    Succes met klussen en afwachten en bruiloften plannen en babykamers inrichten en zo!
    Ik zit op het wachtbankje. Was gister en vandaag erg moe en redelijk chagerijnig, zou pms kunnen zijn denk ik. Nod is zondag of maandag dus t zou kunnen. Verder voel ik niets bijzonders. Eigenlijk heb ik elke keer een beetje minder hoop dat we zwanger zijn. Als het een aantal rondes niet lukt (ondanks goed klussen bij 2 strepen) begin je toch het vertrouwen een beetje kwijt te raken.

Ik zie nu dat dit berichtje wel erg depri gaat klinken, dat is nou ook weer niet de bedoeling, we zijn verder heel gelukkig en hebben veel leuke dingen te doen.

Dus

Groetjes Wietske

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2939681 Quote

Hallo 🙂

@ brigitte: fijne vakantie! en geniet van het niets doen, heerlijk

@ Sandy: Leuk he die voorbereidingen van de bruiloft. Ik ben vorig jaar juli getrouwd. na 13 jaar samen werd het wel tijd hahahaha, we hebben het helemaal gedaan zoals wij wilden en hebben een geweldige dag gehad. mijn dochter van 7 was mijn bruidsmeisje, zooo schattig.   Dus heel heel veel plezier.

@ Wietske: ik begrijp je gevoel heel goed, ik heb dat ook, elke maand dat die rottige RD zich wer laat zien, dan baal ik en word ik toch stiekem weer een beetje onzeker. Als die RD's er zijn dan ben ik een dag van slag, daarna weer relativeren en met frisse moed er weer een maand tegen aan. Lijkt wel of die spanning van het wachten elke maand groter word.

Mijn ei is ondertussen weer geweest, we zullen zien of ons klussen nut gehad heeft, we wachten weer af hihihihi.

Groetjes Jet

#2939735 Quote

Hoi meiden,

Ben een paar dagen heel druk geweest, maar daar ben ik weer. Er is veel geschreven zeg, gezellig! Bedankt voor jullie lieve berichtjes, ik heb wel een paar dagen gebaald! Was er weer zo zeker van, dat gevoel moet ik maar eens gaan negeren….

Leuk he, Jet, reakties van kinderen! Straks lezen ze je forum nog, hihi!
    Ik was Aron gisteravond aan het uitleggen (heel abstract)  hoe hij in mijn buik was gegroeid en dat hij eerst uit een heeeeel klein eitje kwam, nou, dat vond hij ongelofelijk! Echt leuk hoor hoe hij daar op reageert.
    Ik hoop dat je zwanger bent na al dat gesex, haha!
    En dat geldt voor jou natuurlijk ook he, Wietske. Ik ben benieuwd! Nog niet de moed verliezen he! Ik kan dat lekker makkelijk zeggen, maar ik heb hetzelfde gevoel als jij hoor.
    Wilhelmin, zou het al weer? Zou zo maar kunnen he, uit eerdere ervaringen….
    Mijn klusdagen zijn al weer in zicht, maar ik verwacht er eigenlijk niet zo veel van, erg he. Het gaat vast nog wel eens lukken, maar volgens mij pas als ik er bijna geen zin meer in heb.

Paulien, nog alles goed? Ben je nog een beetje fit? Hopelijk ben je niet al te misselijk.
    Leuk he Bries, om het babykamertje al in te richten.  
    Ik vind alles trouwens  leuk om in te richten, ben weer zo fanatiek bezig met mijn opleiding. De volgende opdracht is een kinderkamer ontwerpen voor een meisje van twaalf.

O ja, Maaike, op dag 15 beginnen met testen lijkt me te laat, of heb je een lange cyclus? Succes in ieder geval!
    Sandy, hoop je toch telkens niet een beetje stiekem dat het toch raak is, of kan dat echt niet??????

Doei! Liefs Gwen

#2940101 Quote

Zo hehe ben ik ook weer eens!
    Mijn rug is nu al een paar dagen weer ok.  Heb gelukkig  geen last meer. Ondertussen is mijn kleine mannetje 4 geworden. Zondag hebben we het gevierd, maandag afscheid op de peuterspeelzaal en dinsdag was hij echt jarig en toen zijn we wezen zwemmen. We hebben hier een superleuk zwembad met een apart gedeelte voor de baby's/peuters/kleuters, met 3 glijbanen, paddestoelendouche en allerlei dieren die water spuiten, errug leuk.

Vorige week is hij wezen wennen op de basisschool maar 2 dagen erna werd hij ziek, 's nachts spugen vreselijk. Gelukkig was hij op zijn verjaardag weer beter.

Ondertussen ben ik vanaf zondag begonnen met de ovutesten, 2 dagen een licht 2e streepje en daarna 2 dagen maar 1 streepje. Snap er niks van. Mijn temp schommelt ook een beetje, maar er is nog geen eisprong geweest. Nou ja, ik heb nog 4 testen, dus ik hoop dat dat nog gaat lukken binnen 4 dagen, maar ben een beetje bang dat mijn cyclus toch wat van slag is.

Met jullie alles verder goed?
    Paulien, zou ik ook doen hoor. Dan maar zelf betalen, maar je wilt toch weten of het goed zit.

Groetjes,
    Luna

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen