Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28739 Testen

• Auteur

Het is ruim vier weken sinds ik ongi ben geworden. Maar ik ga nog niet testen, omdat ik een onregelmatige cyclus heb. Zondag ga ik een test doen. Maar wat gaan die laatste dagen langzaam zeg. Echt vreselijk.
    Maar ik vraag mij ook af of jullie weten hoe die ovulatietesten werken. Ik heb begrepen dat je die alleen kan gebruiken bij een regelmatige cyclus. Als het nu niet raak blijkt te zijn, is dat misschien wel een optie. Ik probeer rustig af te wachten.

Groetjes Loveme1981

#2939086 Quote

hoi,
    Wat duurt wachten lang he, Nou nog 2 dagen dan mag je testen.

Maar ovulatie testen kan je toch juist ook gebruiken bij een onregelmatige cyclus.
    Je kan dan je eisprong opsporen. Alleen zal je bij een onregelmatige cyclus wat meer testjes gebruiken voor dat je je ei heb, Of niet als je cylcus ineens korter is. Je moet dan alleen wel op tijd beginnen met testen.
    Kijk eens op http://www.sensitest.nl Die zijn niet duur en wel goed vind ik.
    Ik gebruik ze nu al voor de derde keer en ik weet nu ongeveer hoe mijn cyclus is en waneer ik mijn ei heb, en vooral wat ik voel als ik mijn ei heb. Ik kan nu echt wel voelen als ie er aan komt.
    Probeer het is, maar beter is dat als je ze helemaal neit meer nodig heb en zwanger ben.
    Veel succes.
    liefs hunnybun

#2939158 Quote

hoi,

Bedankt voor je reactie. Ik hoop natuurlijk ook dat die ovulatietesten niet nodig zijn, maar ik probeer een beetje realistisch te blijven. Anders is het zo'n tegenvaller als de test negatief blijkt te zijn.

Groetjes Loveme1981

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen