Hoi Hoi,
Ik zal me eerst even voorstellen Aafje is de naam. En ook single moeder.
Reageer haast nooit meer op dit forum. We (november 2005 mama's) hebben nu een ander forum opgericht.
Maar hier wil ik toch wel op reageren.
Mijn vriend heeft mij in de steek gelaten toen ik 9 weken zwanger was. Hij was ook ineens na een gesprek met z'n ouders van mening dat ik hem er in had geluisd en nog meer van dat soort onzin. Terwijl de trouwdag voordat ik zwanger was al helemaal in kannen en kruiken was en z'n evil stiefmoeder mijn trouwjurk zou naaien.
Mijn zoontje is inmiddels al weer bijna een jaar en we doen het prima met z'n tweetjes.
Wel heb ik dat mijn zoontje geboren is allimentatie geëist. Deze rechtzaak loopt nog steeds omdat mijn ex dus in 1x zei dat hij de vader niet is. Maar nu na de dna test is hij dat dus voor de wet toch wel en wachten we de zitting af.
Meiden die ook single zijn KOP op schouders er onder en geniet van die kleine in je buik en dadelijk ook als het geboren is. De liefde die je onvoorwaardelijk van je kleine terug krijgt is niets vergeleken bij de liefde van al die "zogenaamde mannen"!!!!!!!!!!
Mochten jullie nog vragen hebben of zomaar ff kletsen dan kunnen jullie mij mailen
moedertje-a@hotmail.com
groetjes aafje