Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

single zwanger

• Auteur

Hoi Meiden !

Dank voor jullie begrip en meelevende woorden ! Dat doet een mens toch goed ! Ik ga zeker geen vlokkentest doen ! En al zeker niet omdat hij een DNA test wil, Ik heb hem gezegd maar gewoon te wachten totdat het kindje geboren is en dan kan ie zijn DNA test krijgen en meteen een briefje van de notaris erbij ! Ik zit nog te twijfelen wat ik ga doen. Ik mag niet uit eigenbelang handelen en wil het contact dat de vader eventueel na de geboorte zou willen met het kind ook niet echt in de weg staan. Aan de andere kant heb ik de sterkte neiging om naar de notaris te gaan en iets op te laten maken zodat hij al zijn rechten op het kind opzegt, zodat ik dan ook niets meer met hem te maken hoeft te hebben en hij nooit meer voor de deur kan staan om zijn rechten op te eisen. Moeilijk allemaal……………… Ben ten slotte nu nog maar net 10 weken zwanger en wie weet wat ik allemaal te zien/.horen krijg maandag op de echo………….. Ik hoop met heel mijn hart dat ik een kloppend hartje ga zien en verheug me er ook enorm op. Dit deel ik dag lekker met mijn moeder ipv met hem. Uiteindelijk zijn de mannen die hard wegrennen toch de verliezers ! Ze weten echt niet wat ze allemaal gaan missen ! Maar dat is zijn beslissing net zo goed als ik de mijne heb genomen om het kindje te houden.
    Er is zoveel om uit te zoeken de komende tijd dat ik me niet zal vervelen daarin. Tot dan hoop ik maandag op een goede en mooie echo !!

Meiden sterkte !!!
    Bianca

#3100910 Quote

Hoi Dames,

Ik ben niet single maar wil jullie graag even een hart onder de riem steken. Ik geloof heel sterk in de kracht van de vrouw. Zeker die van de moeder. Ik weet zeker dat jullie allemaal fantastische moeders worden. Jullie hebben het natuurlijk zwaarder want je staat er alleen voor ( met uitzondering van familie en vrienden ) en zullen harder moeten knokken. Maar daardoor zijn jullie  ook sterker.

Waar ik echt van schrik zijn die verhalen over de mannen. Wat een klootzakken lopen er op deze aardbol rond zeg. Dan ben je inderdaad beter af zonder man.

Voor allemaal een fijne zwangerschap gewenst

Juffie

#3100935 Quote

dank je, juf!

#3100955 Quote

Hoi Hoi,

Ik zal me eerst even voorstellen   Aafje is de naam. En ook single moeder.
    Reageer haast nooit meer op dit forum. We (november 2005 mama's) hebben nu een ander forum opgericht.
    Maar hier wil ik toch wel op reageren.

Mijn  vriend heeft mij in de steek gelaten toen ik 9 weken zwanger was.  Hij was ook ineens na een gesprek met z'n ouders van mening dat ik hem er in had geluisd en nog meer van dat soort onzin. Terwijl de trouwdag voordat ik zwanger was  al helemaal in kannen en kruiken was en z'n evil stiefmoeder mijn trouwjurk zou naaien.

Mijn zoontje is inmiddels al weer bijna een jaar en we doen het prima met z'n tweetjes.  
    Wel heb ik  dat mijn zoontje  geboren is allimentatie geëist. Deze rechtzaak loopt nog steeds omdat mijn ex dus in 1x zei dat hij de vader niet is. Maar nu na de  dna test is hij dat dus  voor de wet  toch wel en wachten we de zitting af.

Meiden die ook single zijn   KOP op   schouders er onder en geniet van die kleine in je buik en dadelijk ook als het geboren is. De liefde die je onvoorwaardelijk van je kleine terug krijgt is niets vergeleken bij de liefde van al die "zogenaamde mannen"!!!!!!!!!!

Mochten jullie nog vragen hebben of zomaar ff kletsen dan kunnen jullie mij mailen  
    moedertje-a@hotmail.com  

groetjes aafje

#3100956 Quote

Sorry   ik maakte ff een verkeerde zin

ik bedoelde   liefde van die zogenaamde "mannen'" is niets vergeleken  bij de  liefde die  je onvoorwaardelijk krijgt van je  kleintje.

aafje  

#3101219 Quote

Dag meiden,
    Hier nog een single mama. Ik ben 23 jaar en mijn zoontje is 4 maanden. Zijn papa wou  er eerst ook niks mee te maken hebben  en hij wou een DNA-test enz. maar uiteindelijk is hij wel bijgedraaid en nu is hij dol op het ventje. Misschien dat dit niet bij alle mama's zal gebeuren maar wellicht dat er in de toekomst een ander papa in zijn/haar leven komt.
    Misschien is het even moeilijk met werk, studie, kinderopvang, huisvesting, maar dat komt allemaal goed. We wonen in Nederland waar ze vanalles geregeld hebben. Laat je goed voorlichten en zoek informatie over de mogelijkheden bij de belasingdienst, UWV, CWI, gemeente en dan komt het wel goed.
    We redden ons prima hoor. Natuurlijk is het niet altijd leuk want je wilt het toch graag met iemand delen. Maar het moederschap is ook heel erg mooi. Echt waar!! Er is zoveel liefde in mij naar boven gekomen sinds mijn zoontje geboren is…
    In het begin had ik ook nog vaak twijfels over alles maar als ik het allemaal over moest doen  zou ik precies dezelfde beslissingen maken.  

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3101272 Quote

Hoi meiden, fijn te horen dat jullie het prima redden als single mom! Dat geeft ons weer moed!
    Ik hoop ook dat de vader van mijn kindje uiteindelijk helemaal dol er op wordt. Ondanks dat hij wel absoluut gelooft dat het van hem is ( gelukkig geen gezeur over DNA) wil hij bijna niets over mijn zwangerschap horen. Hij zei in  het begin dat hij even tijd nodig had om aan het idee te wennen, maar intussen ben ik al ruim 19 weken zwanger en hij is nog steeds niet aan het idee gewend!!!!!!

gelukkig heb ik genoeg family/vrienden en collega's die wel enthousiast zijn en waar ik mijn verhaaltjes over het wel en wee van de baby en mezelf kwijt kan. Maar ik vind het jammer voor hemzelf en ook voor het kindje.

veel sterkte en liefs allemaal!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct