Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ook nog even een vraagje over neusspray!

• Auteur

ik had gister een topic geopent over de griep!
    nou had ik een reactie van iemand over neuspray en dat je dat niet mag gebruiken!

nou ik gebruik dus wel een neusspray en die van trekpleister eigen merk!
    in de bijsluiter staat dat ik het mag gebruiken tijdens zwangerschap en borstvoeding geven! en dan niet langer dan een week! (maar dat mag nooit geloof ik)

als in de bijsluiter staat dat ik het mag gebruiken, dan kan ik er toch op vertrouwen dat ik het ook idd mag gebruiken toch?

wat denken jullie??

liefs Wilma

#3100780 Quote

was ook op zoek naar neusspray
    je kan het beter niet gebruiken   i.v.m hoge bloeddruk en geen goede doorbloeding van je placenta
    als je dat heb kan je het beter niet gebruiken
    ik heb hem van dr vogel gehaald dat is allemaal homeopatisch
    groetjes marijke

#3100726 Quote

ik krijg juist altijd meer een verstopte neus van de babyneusspray!

maar ja, in de bijsluiter staat dat het geen kwaad kan dan neem ik aan dat dat ook zo is!!!
    ik vraag het de verloskundige wel even na, hoe het nou zit…

doei doei

#3100728 Quote

Dat kun je doen, of je huisarts, apotheker of drogist, Die hebben er allemaal meer verstand van dan wij.. hihi
    Patricia

#3100730 Quote

ja idd…dat is zo!

vaak in ieder geval wel….hahahah!

he in ieder geval bedankt!

doei doei liefs

#3100731 Quote

Nou ja, ik lees in jouw profiel dat jij ziekenversorgster bent, dan heb je ook wel wat kaas gegeten van medicatie. Ik ben maar huis- tuin- en keukenjuf!
    Groetjes,
    Patries

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3100734 Quote

hahahaah….zou je wel zeggen he….

ja maar ik heb geen medicijnen gestudeerd!

ik ben ziekenverzorgster, dat houd in dat ik thuis ben in veel ziektebeelden en om ze te herkennen! maar niet in medicatie….vandaar!

de medicatie wordt voorgeschreven door de verpleeghuis arts en wij geven het! en we weten vaak wel wat over bijwerkingen omdat wij in de medicijnmap dar informatie over hebben in staan! maar verder weten wij niets over medicatie!

doei

#3100742 Quote

Toevallig ben ik net aan het bijkomen van een flinke verkoudheid. Mijn neus zat helemaal dicht en kon amper ademhalen! Dus ik manlief naar de apotheker gestuurd voor neusspray, kreeg hij niet mee omdat ik zwanger was en ik dus geen neusspray mog gebruiken, hij kreeg neusspray voor baby's en kinderen mee gewoon een zoutoplossing dus. Volgende dag werd het niet minder en ik heb toen naar de huisarts gebeld, ook hij vertelde mij dat ik geen neusspray mog gebruiken en dat ik maar boven een bak met heet water moest gaan stomen om de neus open te krijgen. Conclusie: geen neusspray als je zwanger bent, volgens huisarts en apotheker!

Groetjes Claudia
    30 wkn en 4 dgn

#3100743 Quote

het zou soms wel gemakkelijk zijn dat alle apothekers huisartsen en bijsluiters de zelfde mening hadden!

ja toch?

vind dit wel verwarrend!
    de bijsluiter zegt dat het kan en huisarts en aptotheek weer niet!!!

groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct