Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

vraagje

• Auteur

Hallo aanstaande moeders,

ik kom van het forum "zwanger worden".

toch heb ik een vrag die de meiden van dit forum kunnen beantwoorden.

ik lees op het forum zwanger worden ( ik zit zelf in ronde 6 ) dat veel vrouwen vlak voor, op of na de dag dat ze ongi moeten worden dat ze menstruatieachtige klachten hebben zoals krampjes, gespannen borsten, misselijk e.d …
    nu wordt daar gezegt dat het een teken kan zijn van vroege zwangerschap ( indien de menstruatie uitblijft.) Is dat zo ??? Zijn er hier meiden die dat ook zo ervaren hebben en dus zwanger bleken te zijn????

Ik lees vaak op ons forum dat de meiden dat toch 1 of 2 dagen later ongi worden en de klachten dus daarmee verband hielden.

houden wij ons hiermee voor de gek omdat we zo graag zwanger willen worden of bestaat het echt en komt het vaak voor?????

en pijnlijke borsten houdt je die de hele zwangerschap of alleen in het begin??

dames lat wat van jullie horen. sucses met jullie zwanger zijn.

groetjes Bonus ( 37 jaar)

#3100744 Quote

wat ik voelde:
    me supper chaggareinig!
    geen krampen wel opgeblazen gevoel! last van mijn darmen!
    ik had zelfs nog beetje bloedverlies en bruinverlies een paar dagen!
    zere borsten kreeg ik pas een paar weken later en ook de menstruatieachtige krampen!
    ik had gele stipjes in mijn bh direct!!

maar ja dat is bij iedereen verschillend!

ik heb getest 1 dag na mijn nod!

groetjes Wilma

#3100751 Quote

Ik dacht ook echt dat ik ongesteld moest worden want ik had precies hetzelfde gevoel als anders. Krampen in m'n buik en een heel zwaar gevoel. Ik ben een avond zelfs heel vroeg m'n bed in gekropen en vertelde tegen m'n man dat het hem deze maand echt niet zou worden want zo te voelen zou ik een zware ongi krijgen deze maand. Tja, totdat ik maar niet die zware ongi kreeg en toch maar een testje ging doen.

Zo te lezen is het bij iedereen echt heel verschillend dus laat je ook niet gek maken door verhalen van anderen hoor!

Groetjes Jo

#3100752 Quote

Ik had ook ontzettende menstruatiepijnen, zelfs nog erger dan normaal dus ik was ervan overtuigd dat ik gewoon ongesteld zou worden. Maar dat gebeurde niet dus toch maar een test gedaan en ja hoor die was positief . Dus ook met menstruatieachtige pijnen kan het best zijn dat je zwanger bent.

Groetjes Miranda.

#3100753 Quote

Ik ben misschien weer een uitzondering, maar ik had nergens last van; ik kwam er gewoon achter dat ik al 2 weken over tijd was, en d8 bij mezelf laat ik maar eens een testje doen en daar kwam uit dat ik dus zwanger was.

Groetjes Claudia
    30 wkn & 4 dgn

#3100754 Quote

Ik was gelijk anders en zelfs voordat ik ongesteld moest worden wist ik eigenlijk dat ik zwanger was alles in mijn lichaam vertelde me dat. Alles was zo duidelijk bij mij. Ik had veel meer last van mijn buik en ik was humeurig en al voordat ik ongesteld moest worden begonnen mij borsten op te zwellen. Ik begreep er helemaal niets van en dacht je voelt dit omdat je dit wilt voelen. Je kan nog niet zwanger zijn. Bij de meeste duurt het langer en is het niet gelijk naar de eerste keer gelijk raak.  Bij jou zal dat echt niet anders zijn dacht ik. Je wil het gewoon te graag dacht ik nog. Nou mijn lichaam hield mij dus helemaal niet voor de gek en ik was wel degelijk zwanger.

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3100761 Quote

hallo meiden,

dank jullie wel voor de toch al snelle reacties dat geeft mij de zekerheid dat het niet een verschoijnsel is dat spooradisch voor komt maar heel gebruikelijk kan zijn. Ik zou vandaag ongi moeten worden maar er is nog niets. Vandaag de 28ste dag en ben altijd op of eerder dan de 28ste ongi slik al 6 maanden geen pil meer. ga morgen een testje doen.

zijn jullie nog benieuw hoe het af loopt????? als het positief is kom ik ook bij jullie forum is het negatief, ben ik te vinden op het forum zwanger worden.

groetjes Bonus

#3100763 Quote

Ik ben heel benieuwd naar de uitslag. 1 ding moet ik wel even kwijt bij mij was pas na de 4de dag na  de dag dat ik ongesteld zou moeten worden  de test positief daarvoor negatief. Toch bleek ik dus echt wel zwanger te zijn.    

#3100768 Quote

ik had een paar dagen voor ik ongi moest worden menstruatiekrampen. achteraf was dat de innesteling. verder voelde ik nog helemaal niets. alleen 2 dagen voor de nod werd mijn huid heel vet en zacht.

greet

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct