Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

leuke buikbanden zelfs de kleinste maat past niet

• Auteur

hallo,

ik wil graag buikbanden gaan dragen. bij mijn eerste zwangerschap had ik een leuke band gekocht, alleen heeft nooit gepast. de kleinste maat s/m.
    toch heb ik al een aardig buik (26 weken).
    nu zat ik te denken zijn er geen banden die je vanachter moet knopen.
    ik zat eventueel ookaan en sjaal te denken, maar hou groot en breed moet die dan zijn?

groetjes henny

#3100755 Quote

Hoi hoi

ik ga binnenkort zelf buikbanden maken met
    mijn zuster!
    Ik kijk nu rond in de winkel, gewoon om de
    buikbanden daar als voorbeeld te nemen!
    Als je sjaals wilt gaan gebruiken, bedenk
    dan wel dat het van een soort stretchstof moet
    zijn. Niemand wil haar eigen buik afbinden!
    Je kunt ook naar een stoffenwinkel gaan en
    om advies vragen!
    Heel veel succes

Groetjes
       Hanna

20wk 1dg

#3100764 Quote

Hey henny!

Ik heb deze week bij de c&a een buikband gekocht (een bruine met witte letters in een hart vorm maat s/m) en die past me nu zelfs al terwijl ik nog helemaal geen buikje heb want ik ben nog maar 8 weken! (had hem voor de gein ffies aan gehad hihi)  

Hopelijk heb je hier iets aan!

xxx ssuss

#3100767 Quote

ik had er bij  mijn vorige zwangerschap ook 1 die te groot was. even de zijkant onder de naaimachine (denk erom dat het stretch stof is) en klaar is kees.

greet

#3100793 Quote

Bij mij paste ze ook niet. (van prenatal)
    Uiteindelijk bij H&M gehaald en die paste wel.
    Je kunt ze wel heel makkelijk innemen. Of heet wassen. Tis meestal katoen dus dat moet wel lukken.

#3101133 Quote

Hoi,

Ik herken het probleem! Bij mijn zwangerschappen heb ik uiteindelijk een aantal sjaaltjes (van de langwerpige, 30 bij 120 cm ofzoiets, met bloemen, strepen effen, de V&D hangt er vol mee, allerhande leuke stofjes)   die ik rond mijn buik knoopte. Het handige is dat ze niet veel kosten en zo een leuk en kleurrijk accent zijn bij allerhande outfits. Ik persoonlijk vind de buikbanden die te koop zijn bij prenatal of miss etam vaak wat oubolllig en hou helemaal niet van prints in de trend van "mamma" "ik ben zwanger" etcetc. Door de sjaalbanden kon ik ook nog eens mijn gewone shirts aan (was in het voorjaar zwanger) en had ik niet veel positiekleding nodig. Bij de tweede zwangerschap heb ik ook nog een buikband gemaakt door gewoon een t-shirt te kopen en van deze de mouwen en hoofdsgat  af te knippen en dan te  zoomen. Als je aan goed strak shirt koopt heb je weer een prima buikband. Ik had zo een leuke blauw-créme gestreepte (Tshirtje van de zeeman!) welke weer leuk stond bij een kakibroek.

Succes ermee!

Maria

Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct