Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

15w 1d verlies nu al melk…is dat vroeg?

• Auteur

Hooi!

Ben ik weer!
    Vandaag merkte ik op dat ik een nat plekje in mijn bh had… ikke dus kijken, en toen zag ik dat mijn tepels druppelde…ik maakte het schoon met een washandje en toen spoot er zo een straal uit…

Ben ik hier niet wat te vroeg mee? Ik weet, bij iedereen is dat anders…. maar hoe ging dat bij jullie?

Liefsss…

#3100779 Quote

lijkt me wel vroeg maar het zou kunnen zo te zien ,is dit je eerste zwangerschap?
    groetjezzzz

#3100782 Quote

Yup, eerste zwangerschap…
    heb ookal een aardige buik nu…

#3100783 Quote

Vraag me af wanneer je ongeveer melk gaat lekken? Of iedere vrouw hier 'last' van heeft?
    Ik denk dat het wel een fijn gevoel is, een teken van 'het werkt allemaal'! Helaas heb ik nog geen teken kunnen ontdekken van melkverlies en ben 33 wkn zwanger…

#3100812 Quote

iemand anders nog ervaringen?

#3100866 Quote

ik heb bij mijn eerste wat gelekt toen was ik 32 weken
    ja heel verschillend denk ik sommige verliezen nix
    gr marijke 13,4

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3100912 Quote

Volgens mij is alles is mogelijk, ook melk bij 15 weken. Het is in ieder geval een prima teken toch?
    Ik heb ook al druppelende tepels (sinds week 19 denk ik?), ik probeer ze niet te veel aan te raken om die melk (of water) productie niet te stimuleren.

Als je bang bent voor natte plekken in je kleding kun je iets in je bh stoppen dat het vocht opneemt (demake-up, of wattenschijfjes ofzo)

groetjes,
    Janneke

#3100916 Quote

Ja hoor, ik verlies ook druppeltjes vocht/melk vanaf een week of 18 denk ik. Maar alleen 's nachts. Ik had dit net zo in mijn eerste zwangerschap

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct