Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ben weer wakker

• Auteur

Het is weer na tweën, en ik zit weer op. Het is zo vervelend als je niet kunt slapen. Je weet gewoon niet meer hoe je moet gaan liggen, en het is zo warm in huis. We slapen op zolder, en het is er erg benauwd op het moment, dus ga ik maar weer naar onder. Ook rommelt het al 'n paar dagen, dus dat doet dan ook geen goeds. Ben nu 38w2d dus van mij mag het nu wel. Alles is klaar, en broer en zuslief zijn ook heel ongeduldig nu. Denk dat ik de tv maar even aanzet. Hopelijk slapen jullie wel goed deze nacht. Welterusten en sorry voor het geklaag, moest effe. Wendy

#3100796 Quote

Ben ook vaak wakker. Vandaag dus ook weer. Sommige nachten loop ik steeds maar heen en weer tussen slaapkamer en kamer. Probeer ik weer te slapen en soms lukt dat een uurtje en hup ben ik weer wakker. licht weer aan…. computer aan of boekje erbij en dan weer proberen te slapen. Zo gaat het soms maar door. En dan ineens weer een aantal dagen dat ik heel veel slaap achtereen. Er is geen pijl op te trekken. Soms omdat ik niet kan liggen maar soms ook omdat ik gewoon klaarwakker ben. Heel vreemd. Ik ben nu 35 weken zwanger.
    Ik maak me er maar niet meer druk om. Of niet zo erg. Tis even niet anders. Verveel me wel vaak als ik 's nachts wakker ben.

#3100799 Quote

Het is zeker niet anders nu, maar morgenvroeg staan er wel weer 2 kids aan mijn bed, die naar het zwembed moeten. Mijn man werkt onder in onze winkel dus alles komt op mij neer. Vanaf 11 uur komt wel de oppasmoeder, misschien dat ik dan nog even lekker onderuit kan gaan. Normaal werk ik op zaterdag vanaf 11 uur, maar dat is nu echt te zwaar. Hopelijk gaat het morgen weer beter. Dat heb ik meestal, een dag redelijk slapen, en dan weer een hopeloze dag. Het wisselt zich steeds af. Groetjes Wendy

#3100817 Quote

Ik ben pas 11 weken, maar ik kan ook vaak niet slapen… Gisteren was 't na vieren voor ik in slaap sukkelde. Grrr! En ik moet ook gewoon werken EN studeren.. Pffft.

Veel sterkte allemaal!
    ~Hilde

#3100861 Quote

Hoi Wendy en andere dames,
    Ik merkte al aan het niet kunnen slapen dat ik weer zwanger was, nog voor ik overtijd was. Inmiddels ben ik 30 weken en slaap ook bereslecht. Ik lig niet te piekeren of zo, maar ik kan gewoon ook niet slapen. Ik pas dan alleen nooit de moed op om aan de computer te gaan zitten. Zou ik eigenlijk ook moeten doen, misschien helpt het…Ik kijk meestal tv, DVD of ik ga een puzzeltje doen (lang leve de Sudoku).
    Ik hoop Wendy, dat je bevalling heel snel gaat beginnen, daarna slaap je waarschijnlijk ook wel slecht (maar daar weet jij alles van). Dan heb je in elk geval je derde hummeltje in je armen en dan is er gewoonweg meer begrip van anderen. Ik merk dat nu ook hoor…je moet er 's ochtends toch maar gewoon zijn voor je andere kind(eren). Als je bent bevallen heb je een zware prestatie geleverd en dan MAG je moe zijn. Eigenlijk zou iedereen eens een paar slapeloze nachten moeten meemaken om te weten hoe verschrikkelijk moe je je dan kunt voelen.Sterkte ermee!
    Patricia 30+1

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct