Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Geen honger

• Auteur

Ik zit nu in week 35 en ik voel me vaak zo vol. Ik heb steeds niet veel honger.
    Ik ga wel mijn hele repetoire af van wat ik moet eten en werk het echt naar binnen maar veel lol heb ik er niet van. Hebben meer mensen dit?
    Mijn baarmoeder heeft nu wel zijn tax bereikt natuurlijk dus misschien dat die tegen mijn maag drukt. Het voelt namelijk als ik gegeten heb ook alsof het niet wil zakken. Alsof je heel snel een glas cola naar binnen hebt gewerkt die nog ergens is blijven hangen.

#3100800 Quote

Hoi, hoi, rond deze tijd staat je baarmoeder het hoogst, en dat zul je weten ook!! haha. Ik kon me altijd goed helpen met warme melk en eventueel met anijs. Dan valt het niet zo zwaar, en je krijgt minder snel het zuurbranden. Ook nog goed voor als je wel een kramp hebt in je benen. Dat vult de kalk goed aan. Je zult wel snel merken dat je kleine weer gaat zakken, dat kun je weer veel meer. Wens je veel succes. Groetjes Wendy 38w2d

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct