Ik snap er niets meer van wat er met mijn lichaam gebeurd. Altijd heb ik een cyclus van 28 dagen echt altijd!! 2 maanden geleden duurde het opeens 34 dagen nu 30 dagen.
Vandaag ben ik namelijk ongesteld geworden. Ben er wel verdrietig om en ga naar ronde 8 en wederom met ovulatietesten aan de slag. Ik las dat iemand ook 2 x per dag testte. Wanneer testen jullie met de ovulatietesten van Matcare of Sensitest? Met CB kun je gewoon in de ochtend testen maar met die andere weer niet. Je mag geloof ik ook 2 uur van te voren niet drinken enz. Weet iemand dit?
MIsschien een hele stomme vraag en durf hem eigenlijk niet te stellen maar doe het toch maar. Door mijn bevalling is mijn vaginawand zeg maar operatief weer dichtgenaaid. Volgens mij hebben ze dit te nauw gedaan want het is met intiem zijn een ramp. Erg jammer als je zwanger wilt raken want de romantiek gaat er snel vanaf. Wij gebruikte altijd glijmiddel, maar heb begrepen dat dit zaad dodend is. Is er ook glijmiddel welke 100% niet zaad dodend is? Op naar ronde 8.
Liefs Bibi