Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

varkenshaasje…

• Auteur

Hallo,

Even een vraagje.
    Houden jullie al rekening met wat je eet, voor je weet dat je zwanger bent?
    Bv geen filet americain na de eisprong?
    Ik heb namelijk vanavond een half gaar varkenshaasje gegeten, terwijl ik gisteren een embryo terugplaatsing heb gehad na IVF. Ik dacht op dat moment, normaalgesproken zou ik nu niet weten dat ik zwanger ben en dit varkenshaasje opeten. Dus dat heb ik gedaan, maar na 10 minuten had ik al spijt.
    Zou het kwaad kunnen? (wat een muts ben ik)

groetjes

Annemieke

#3100813 Quote

Hoi Annemieke,

Ik heb net gelezen dat de bloedsomloop van je kindje en dat van jou de eerste twee weken na de bevruchting nog helemaal apart is (er is nog geen placenta). Dus nu is het nog niet zo erg!

Maar niet meer doen hoor!   Als je niet precies weet wat je wel en niet mag eten, kun je bij de bieb een (RECENT) zwangerschapsboek lezen. Vaak hebben ze bij de apotheek ook gratis foldertjes waar dit in staat.

Ik wens je heeeeeel veel geluk en een voorspoedige zwangerschap!

~Hilde

#3100815 Quote

Hoi Annemieke,
    Het is niet zo'n drama hoor!
    Zelf heb ik er echt geen rekening mee gehouden van te voren, iedere maand kan het nl raak zijn of niet. Achteraf gezien heb ik nog aan de sangria gezeten toen ik al zwanger was en het dus nog niet wist.
    De eerste 6 weken schijnt het niet uit te maken, niet dat je dan nog lekker moet genieten, maar voor als je nog niet weet dat je zwanger bent. Het kan in ieder geval geen schade aanrichten.
    Ik hoop voor je dat je ivf poging slaagd .
    Groetjes Rene 37 w

#3100830 Quote

Hallo,

Ik heb toen wij bezig waren met IVF geen rekening gehouden met wat ik at, maar kan me erg goed voorstellen dat je je er druk om maakt. Als je het niet vertrouwd ff bellen naar het ziekenhuis, dan ben je weer gerustgesteld. Deze wachtweken zijn toch al zo erg.
    Alcohol drinken deed ik trouwens niet tijdens de IVF.

Heel erg veel succes met je wachtweken! Hopelijk heb je straks een dikke plus!!

Groetjes Sandra (zwanger na 2e ivf)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct