Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NAPPYWRAPPER, onzin of aanrader?

• Auteur

Hallo allemaal,
    Graag zou ik willen weten of een Nappywrapper een must have is of dat een gewone pedaal/luieremmer net zo goed is. Je kunt van die geparfumeerde zakjes kopen waar je de luier is kunt doen, dus dat verminderd de stank ook aardig lijkt mij.
    Ik hoor het graag van jullie.
    Groetjes Rene 37+2

#3100864 Quote

Hoi,

Ik heb geen Nappy-wrapper, maar een diaper-champ. Ik vind het heel fijn. Ik heb in de winkel ook verhalen gehoord van dames die zweren bij een nappy-wrapper hoor. Alleen moet je daar die speciale cassettes voor kopen. In de diaperchamp kun je gewone vuilniszakken doen.
    Ik heb de kleine maat, maar ik koop nu een medium erbij. Die kleine zet ik dan in de badkamer beneden (ik woon in een drive-in woning) en de medium zet ik boven op de verdieping waar de kinderen   slapen. Ik heb de mijne gekocht bij babyandmore.nl
      Hee, nog een paar weken te gaan en dan hou ij je hummeltje in je armen, succes met de bevalling!
    Patricia 30+1

#3100897 Quote

Hoi Rene,

Ik heb hem verkocht na de 1e. Nu is de 2e in aantocht.
    Ik vond het een duur ding. En die cassettes ook. En dat allemaal om een luchtje tegen te gaan. Dit keer heb ik gewoon 2 luieremmers, en poepluiers gooi ik meteen buiten in de bak.
    Als je er toch aan begint kan ik je wel aanraden om eens tweedehands te snuffelen naar die dingen, want slijten doen ze amper….

Groetjes
    Wasabimammie!

#3100898 Quote

ik heb gewoon een ouderwetse luieremmer met deksel, en dat voldoet prima. Gewoon elke dag legen. Dat moet trouwens ook wel, want meestal is ie aan het einde van de dag wel vol!
    Nu is mijn dochter 6 maanden en eet nog niet alles, dat schijnt aanzienlijk te schelen in de lucht van de poepluier. Ik kan me dus voorstellen dat bij een ouder kind het wel heel prettig kan zijn om alles goed afgesloten te hebben.

groetjes, Ellen

#3100899 Quote

Mijn zus gebruikt gewoon boterhamzakjes of van die goedkope pedaalemmerzakjes (Aldi ofzo) per luier, en dan die weer in een gewone vuilniszak. Het stinkt dan absoluut niet! Veel goedkoper dan die cassettes kopen (die zakjes kosten maar iets van 70 cent per rol) en je kunt een leuke pedaalemmer of vuilnisbak gebruiken die  kleurt bij de babykamer. Een goedkope   – zo'n diaper champ is ook niet echt goedkoop volgens mij.

#3100917 Quote

Hoi hoi,

Wij hebben een Nappy Wrapper gekocht. Ik werk op een kinderdagverblijf en daar hebben we ze ook. Ik vind het een super ding! Geen stank, makkelijk in gebruik en de luiers zitten in een afgesloten "slurf". Het is inderdaad geen goedkoop ding in de aanschaf, maar dat heb ik er wel voor over. De cassettes heb ik in de aanbieding gekocht en gaan overigens lang mee hoor. De luiers zelf zijn toch ook niet goedkoop en komt ook telkens weer terug. Er zijn vast nog wel meer babyartikelen die duur zijn in de aanschaf en die je toch koopt. Overigens heb ik ook gewone luieremmer, maar die ga ik gebruiken als wasmand(je), hahaha. Het is toch je eigen keuze, zo'n nappy wrapper of diaper champ.  De ene vindt het onzin en de ander niet. Dat blijf je altijd houden. In ieder geval allemaal een fijne zwangerschap!!

Groetjes,

Nelly
    39w5d

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3100919 Quote

hoi hoi
    ik heb bij mijn zoontje ook gewoon alles in een goedkoop boterham zakje gedaan de poep luiers dan en gelijk buiten weggegooid..
    doe ik nu nog hij is nog maar een jaar dus nog niet zinnelijk..
    ik vind dat dat goed gaat zo ga dat bij deze ook zeker doen geen duure luier emmers of weet ik veel…

groetjes

#3100929 Quote

hallo meiden

ik heb zelf de nappy wapper hij is helemaal goed.
    en over de diamper is echt niet zo goed ik werk zelf bij een bekende baby zaak en wat wij zo zien en horen is de nappy wapper beter dan de diamper champ
    en mijn eigen ervaring is inderdaad geweldig bij de nappy wrapper.

groetjes monique

#3100961 Quote

Ik ga de luiers weer inleveren voor recycling, dus dan krijg je daar (gratis) speciale zakken voor om de luiers in te verzamelen. De emmer met die zakken bewaar ik buiten, heb ik ook geen last van geurtjes. Goed voor het milieu enneh…. ze maken er dan fijn koffiefilterzakjes van.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct