Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

maxima zwanger

• Auteur

net op het nieuws gelezen. ze zou half april uitgerekend, maar dan zou ze net 11/12 weken zijn wat vroeg om te vertellen dat onze  toekomstige koningin zwanger zou zijn.  denk dat het eind maart word.   Kan dus leuk worden voor degene die ook in die periode zijn uitgerekend.

Ik vind het wel leuk voor ze.

gr
    Mirinda

#3100867 Quote

oja wat leuk dat ze weer zwanger is
    ze sugereerde het al een tijdje maar dus toch wel ik heb er nog nix van gehoord
    wel leuk loopt ze een beetje gelijk met mij dan
    ze zal wel weer een keizersnede krijgen dus komt het wel eerder
    gr marijke 13,4

#3100871 Quote

Hi dames,
    Even reageren op ik dacht mokkel; Maxima heeft toch ook een gewone bevalling gehad, jij zegt dat ze wel weer een keizersnede zou krijgen. Ik meende altijd dat Maxima gewoon bevallen is, in ieder geval van haar eerste.
    X

#3100872 Quote

Lekker belangrijk allemaal 😛

#3100873 Quote

de reden dat het eerder komt is dat ze "ons" een datum voorspiegelen die een tijd later ligt als de daadwerkelijke datum.
    ze is voor zover ik weet gewoon 2 keer normaal bevallen.

gr
    mirinda

#3100877 Quote

Hi nens,
    Is ook niet belangrijk, maar zit hier nu toch en kan dan net zo goed reageren op hetgeen wat ik lees.
    Ik verveel me een ongeluk, ben 39 weken en heb vrij weinig puf om vanalles te doen en dit is een goede afleiding.
    X

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3100887 Quote

sorry hoor wist niet dat ze een gewone bevalling heeft gehad
    wist ook niet dat er zo fel op gereageerd zou worden foutje is menselijk

#3100904 Quote

Ik las net teletext, en daar staat dat ze in de tweede helft van april is uitgerekend. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze dat nu al zouden melden – ik ben 15 april uitgerekend en ben dus 11w1d. Dus ik denk eerder dat ze de eerste helft van april is uitgerekend.

Grappig, want ik zei laatst nog tegen m'n man: zou ze alweer zwanger zijn?

Ik gun het hen wel, hoor. Ik moet er zelf niet aan denken om zo in de publieke belangstelling te staan, pffft. Overal camera's, en je kan geen scheet laten of 't staat in de krant. Mij niet gezien! Wel jammer dat we krap wonen, maar mijn leventje is desondanks toch wel heeeeel leuk 🙂

~Hilde

#3100918 Quote

ik hoorde het ook vanmiddag maar ze is in het echt 2 weken eerder uitgerekend dan dat er idd wordt gezegt!!!
    vorrig jaar was ik zwanger van mijn zoontje toen was ze eind juni uitgerekend en ik eind julie zat een maand tussen en nu ben ik begin mei en zei dan als het goed is begin april….
    weer een maand verschil ha ha  

groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct