Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Zere borst

• Auteur

allemaal,

ben nu 26 weken

en sinds anderhalve week heb ik een scherpe stekende pijn in mijn rechterborst… erg pijnlijk. Hij voelt niet warm of gespannen aan. In de loop van de dag wordt het steeds erger en straalt het zelfs uit naar mijn rechterarm.

Ik weet dat je na de bevalling last kunt krijgen van pijnlijke borsten, maar deze pijn tijdens de zwangerschap??

Heeft iemand hier misschien ervaring mee en heeft tips hoe de pijn te verzachten? Masseren helpt niet en koude en warme compressen eigenlijk ook niet…

Alvast bedankt, Mirjam

#3100905 Quote

Hoi Mirjam,

Ik zou 't eerlijk gezegd ook niet weten, maar ik wilde even reageren zodat je berichtje weer bovenaan staat. Misschien dat iemand anders het weet?

Als ik jou was, zou ik de verloskundige bellen. Misschien zijn het gewoon je melkklieren die beginnen op te spelen? Ik heb dat altijd als ik ongesteld moet worden – dan krijg ik ook van die harde 'schijven'   aan de buitenkanten van mijn borsten.

Veel succes!
    Hilde 11w1d

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct