Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Kan nu ff niet meer genieten

• Auteur

hallo dames,

ik moet echt ff mijn veraal kwijt.

Na 2,5 jaar proberen toch eindelijk spontaan zwanger zijn heb ik erg veel periodes gehad met veel angsten.
    Slaap erg slecht op dit moment. maar ga dan op de bank liggen en kom wel aan mijn rust toe.

door mijn medische indicatie loop ik dus in het zh en krijg vaak echo's. Dat is wel erg leuk   maar ondertussen vinden ze elke keer wel wat.

Vorige keer bij de echo, constateerde ze een verhoogde weerstand in de navelstreng. Dat zou inhouden dat de placenta niet goed groeit of de baby   niet of de bloeddruk te hoog is.
    Dt is van geen allen waar. Vorige week weer 2 extra echo's gehad en afgelopen donderdag was de weerstand weer in orde.
    Vrijdag moest ik toch weer van de dienstdoende arts weer prikken voor suiker en vandaag belde weer een   andere gyn mij op dat de tussen waarde 8,3 is en dat dit echt te hoog is.
    Ik was net wakker en was ook meteen beduuds van zijn boodschap. Nu moet ik woensdag weer naar het zh en dan naar de diabetesverpleegkundige.

Ik heb al vrij maar op dit moment kan ik echt   niet genieten want de baby lgt ook nog in een stuit en daarvoor moet ik volgende week terug komen voor een extra echo om te kijken of het al gedraaid is en anders krijg ik de week erop een draaipoging.

Maar als het volgende week nog niet gedraaid is dan gaan we vragen of het niet gehaald kan worden met 37 weken want nu geniet ik echt niet meer van de zwangerschap.

Sorry voor het lange verhaal maar moest even kwijt.

Groetjes

Hetty 34 wk 1d

#3100936 Quote

Jemig he, zo krijg je ook niet de kans om stressloos zwanger te zijn. Het is goed dat ze je in de gaten houden, maar het moet wel leuk blijven. Gelukkig hoef je niet heel lang meer.

Nog effe volhouden meid
    sterkte Juffie

#3100943 Quote

Het is soms oneerlijk verdeeld he. Sommigen hebben nergens last van en anderen krijgen alles. Ik hoop dat het deze laatste weken toch nog weer wat beter en rustiger wordt.
    Bij mijn vriendin heeft haar kind zich ook nog 4 x gedraaid in week 38 en 39, maar die is toch goed gaan liggen en nu gewoon geboren. Het kan dus wel.
    Heel veel sterkte.
    Groetjes V.

#3100999 Quote

Hoi Hetty,

Wat een gedoe allemaal! Ik heb soms 't idee dat ze in het ziekenhuis echt ZOEKEN naar problemen die er niet altijd zijn, pfft. Mijn zwangerschap begon niet zo lekker, en ik ben al 4x bij de gyn geweest. Gelukkig mag ik nu naar de verloskundige (tenzij mijn astma gaat opspelen, dan moet ik weer terug naar het ziekenhuis).

Ook vervelend dat je steeds een andere gyn hebt – dat had ik eerst ook, en er zaten een paar botte horken bij, pffft. Nu weet ik bij wie ik moet zijn als ik nog naar het ziekenhuis moet. Ik vraag altijd naar dezelfde, lieve, rustige, aardige gyn.

Ik wens je heeeeeel veel sterkte! Gelukkig hoef je niet lang meer, en ben je de kritieke periode wel voorbij. Nog een volhouden, meis.
    Hou je taai,
    Hilde

#3101000 Quote

Hoi meis,

Wat een gedoe hé zwanger zijn zeker als het niet zo gaat als je verwacht had!!!

Maar hoop dat het toch allemaal goed voor je zou aflopen en dat je een wolk van een baby mag verwachten en een hele mooie kraamtijd!!! Hou vol hoor en anders hier maar flink schrijven oké!!!

Sterkte ermee!!!

Liefs Sandy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct