Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

slecht nieuws echo

• Auteur

Hoi,

Gisteravond hebben wij een echo gehad.
    Helaas was het niet goed….
    Er was geen kloppend hartje te zien
    Het  is ongeveer tot 7/ 7  en halve week gegroeid.
    Maar wat aan de kleine kant…..
    Ze had dus zeker al een hartje moeten zien volgens haar.
    Volgens de berekeningen  zou ik nu zo'n 8 weken en een paar dagen zijn.
    Dan denk ik tja, dat scheelt niet zoveel met die 7/ 7 en een halve week….

Is er iemand waar ze het mis hadden, waar ze het hartje toch pas later zagen???????
    Ik hoop zo dat ze het mis heeft….maar ja…..

Volgens haar  moet nu w8en op een spontane miskraam

Echt een verschrikkelijk idee.
    Anders moet ik over 2 weken terug komen voor een echo….

Afw8en dus.

Groetjes van een verdrietige Jaikke

#3100942 Quote

wat vresselijk voor je sterkte.
    heb ooit eens een miskraam gehad,
    je gaat letterlijk aan kapot.
    hoop echt dat ze het mis had.

veel liefs &
    xjes mamavan3
    39wk &3dg

#3100948 Quote

Wat een vervelend nieuws zeg! en nu weet je eigelijk nog niks.
    Heb je een inwendige echo gehad?? bij 12 weken was het bij mij moeilijk te zien, wat zeg ik we zagen helemaal niets dus toen een inwendige echo gehad omdat het vruchtje diep lag en de placenta ervoor.
    Ik weet niet of ze dit bij jou ook geprobeerd hebben, want een echo met 7 / 8 weken is wel erg vroeg.
    Sterkte de komende tijd.
    Groetjes Rene 37+3

#3100951 Quote

Heey Jaikke

Jij bent net zover als mij ook 8 weken maar bij mij wouden ze de echo pas na 12 weken doen want anders kun je idd het hartje niet altijd horen…
    Dus het zou maar zo kunnen dat als je over 2 weken weer komt dat ze het wel horen kloppen!

Als ik jou was zou ik me pas zorgen gaan maken als je echt bloed verliest met krampen enzo want maak je je nou te druk dan is dat ook niet goed voor het kindje.
    Maar ik snap dat  het moeilijk is als je zoiets te horen krijgt om je dan niet druk te maken.
    Bij mij dachten ze ook dat ik met 5 weken een beginnende miskraam zou krijgen maar ik ben nogsteeds zwanger hoor! Af en toe gewoon een beetje gekleurde afscheiding.

Hou je ons op de hoogte?

Hopelijk ben je iets gerustgesteld..

Liefs ssuss
    Rustig aan he…

#3100957 Quote

Hoi hoi,

Ik  kreeg gelijk  een inwendige echo gehad, deden ze altijd als het pas 8 weken is.
    Anders had ze idd niets kunnen zien zei ze, want het lag ook naar achteren  ofzo….
    Volgens haar had het dus echt al moeten kloppen, konden ze normaal al met 6 weken zien zei ze.
    De grote was dus al van ruim 7 weken, al was het wat aan de kleine kant….
    Maar ook aan de hand van wanneer ik postitief getest had moest het dus echt al wel zover zijn……

Ik w8 het af, tot nu toe nog nergens last van….

Groetjes Jess

#3100960 Quote

hoi hoi ik ging met 6 weken 3 daagen voor een echo toen zeiden ze denk dat het vrucje pas 5 weeken is moest 2 weeken wachten maar hield het niet uit dus ben naar een week trug gegaan en ik kwam toen zaagen ze een mooi hartje en toen was ik 7 weeken en 4 daagen eerder konden ze het bij mij ook niet zien dus geef de hoop niet op zo lang je geen krampen heb en gen blodverlies zal het wel goed zijn maar ik weet hoe je nu vol meid probeer je gedachten even anders te zeten ik weet hoe moelijk het is sterkte jolanda

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3100965 Quote

hoi hoi

wat rot voor je echt balen!!!
    waarom vraag je niet via de huisarts een onderzoek bij de gyn. aan?
    2 weken wachten tot er wat gebeurd is niets…
    ik had bij mijn miskraam gelijk besloten het weg te laten halen en niet af te wachten tot er spontaan iets gebeurd!!!

bij me zoontje was ik net 6 weken toen ik voor het eerst ging had toen gelijk hartslag en met achtweken ook enzv.
    nu ook een echo gehad met 8,3weken en ook een heel duidelijk hartje te zien…

zou er nog ff goed over denken of je het wel aan kan 2 weken afwachten..

groetjes diana

#3100967 Quote

Maar ze zeggen toch dat het het beste is om het spontaan te laten komen?
    Anders is het toch echt een ingreep die je krijgt…
    Ik weet 't ook niet, aan de ene kant denk ik (dat wil ik natuurlijk), misschien had ze het wel mis, maar ja, zij is toch de deskundige….
    Pfffffff ik weet het niet, wat vreselijk die onzekerheid…..

#3100968 Quote

moeilijk he zo een beslissing?
    als ik jou was zou ik voor een gyn. kiezen het voor deel is dat als ze het weghalen je dan wel helemaal schoon bent en geen kans meer hebt dat er nog iets is blijven zitten..
    en op zich valt de ingreep wel mee het is alleen een heel vervelend idee…

ik weet wat je voelt..

vandaag bij verloskundige geweesd voor eerste echo 8,2 weken en alles was prima een mooi hardje enzv..
    ik heb er nog nooit van gehoord dat ze het met de echo niet goed hebben want ze kunnen het hardhe dan ook echt zien kloppen…

bij mij in iedergeval wel alle keren..

groetjes diana

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct