Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28745 Fertiliteitspoli

• Auteur

Hoi Allemaal!

Ik heb afgelopen week bloedtesten gedaan in het ziekenhuis ivm het feit dat ik begin augustus gestopt ben met de pil en sindsdien niet meer ongesteld ben geworden. Dat is nu vijf maand geleden. Sinds gestopt ben met de pil ook erg moe, meer plassen, buikpijn, gevoelige borsten.. jullie kennen het vast wel..  

Zou nog even laten weten hoe dit was gegaan.
    De huisarts heeft me direct doorverwezen naar de fertiliteitspoli! Ben ik heel blij om, hoop dat ik daar wat wijzer van wordt..

Maar mijn vraag is nu: Heeft iemand hier ervaring mee? Wat gaan ze zoals doen? Vind het namelijk wel fijn om van tevoren een btje te weten wat me te wachten staat.

Groetjes

#2939245 Quote

hoi!
    ik ben zelf ook net voor het eerst bij de gyn geweest. erg spannend allemaal…..
    ik ben met een paar anderen aan het schrijven op het forum; kijk bij eerste bezoek gyn.
    dan kun je daar misschien mee kletsen.

#2939254 Quote

Hoi ,
    Ik ben zelf 2 maanden geleden voor de eersre keer bij de feriliteits poli geweest was zelf ook zo zenuwachtig wat staat je te gebeuren ik had al op internet zitten neuzen en alles klopte wat ik kon vinden!
    Bloedprikken zijn ze gek op ,maar daar is ook alles uit te halen al je hormonen worden doorgelicht op deze manier,je zal een aantal keer bloed moeten laten prikken.
    Wat eigelijk ook standaard is een inwenig onderzoek om te voelen of alles goed is en dan een uitstrijkje om te testen op geslachtziektes omdat dit veel voor komt en vruchtbaar heid kan beinvloeden.
    Wat ze bij mij hebben gedaan is een inwendige echo maar bij mij werdt er gekeken naar de eisprong dus ja weet niet of ze dat deon mischien wel om te kijken of er van binnen aanwijzingen zijn waarom je niet ongi wordt want daar kunnen ze veel op zien!
    Hoop dat je hier wat aan hebt maar er valt op internet veel te vinden .

gr nina

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen