Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28746 Positieve Ovulatietest Postitieve Zwangerschaptest

• Auteur

Hallo!

Omdat we wilden kijken of we weer moesten klussen, een ovutest gedaan en die gaf direct positief aan. Maar omdat het eigenlijk nog niet kon en we het toch raar vonden (ik geef de "schuld" maar aan het gevoel), vroeg mijn man of ik dan niet eventueel zwanger kon zijn. Ik zei dat dit toch echt andere hormonen waren, maar desondanks een zwangerschapstest gedaan.. Ja hoor.. Positief !!
    Ongelovelijk! Ik ben zwanger!! We zijn er onwijs blij mee, al heb ik wel wat last gehad  van heel licht, nagenoeg niets, bloedverlies.

Ik ben helemaal gelukkig, maar raar is het wel dat beide testen positief zijn. Ik heb de sensitest gebruikt en de zwangerschaptest hebben we nog een keer herhaald met clear blue. Heeft iemand anders dit ook meegemaakt??

Groetjes Mamajo

#2939169 Quote

Hoi Mamajo,

Ik heb het zelf niet meegemaakt (of utigetest). Ik heb een tijd ook meegekletst op het forum van FertilityFriend.com. Hier zitten veel Amerikaanse meiden en die gebruiken vaak ovu-testen als zwangerschapstest. Ze hebben mij uitgelegd dat je zowel bij je ovulatie als bij een zwangerschap meer progresterone in je lichaam hebt. Vandaar dat je waarschijnlijk een posi ovu-test krijgt.

Gefeliciteerd met je positieve zwangerschapstest!!!

Groetjes,
    Sara

#2939170 Quote

Hallo Mamajo,
    He, wat gaaf zeg!Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
    Ik zit zelf in ronde twee, voor ons eerste kindje, maar heb ook nog geen ovulatietesten gebruikt.
    Wel te gek toch, dat je er op die manier achter komt!!

Geniet ervan.

Groetjes Patries.

#2939177 Quote

He mamajo,

Van harte gefeliciteerd en ga er lekker van genieten de komende maanden.
    Strooi je ook nog wat glitters voor ons?

Groetjes Russell

#2939207 Quote

Mamajo van harte gefeliciteerd met dit blije nieuws. Ga lekker genieten de komende maanden!

Groetjes Weekee

#2939209 Quote

gefeliciteerde n een heel fijne en geode zwangerschap gewenst en een gezonde beeb in spetember!!!

liefs sweety

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen