Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28750 Test 10 Dagen Na Mogelijke Bevruchting

• Auteur

Hello ladies,

ik zat (kon me weer niet inhouden) wat rond te snuffelen op internet en heb een test gevonden die je al na 10 dagen na de mogelijke bevruchting kunt gebruiken (tenminste dat claimen ze).
    Ik heb zelf 2 (midstream)testen besteld, niet duur 6,99 euro, geen verzendkosten, binnen 24 uur thuis bezorgd, discreet verpakt.    
    Kijk zelf maar eens op testjezelf.nu
    Ben benieuwd, ik ga op de 15e en evt. ook nog op de 17e testen. Zal jullie op de hoogte houden.

Groetjes, prinses

#2939366 Quote

wat goed en leuk.. ben nu eindelijk weer aanwezig na 4 maanden niet meer op dit forum te wezen.. heb een miskraam gehad. nu zijn wij weer aan het klussen dus deze test geeft zeker mogelijkheden .. Bedankt voor de tip!

#2939378 Quote

Hoi prinses,

Ik vind het eerlijk gezegd, zonde van je geld, want ook met een gewone test kan je
    al heel vroeg testen.
    Toen ik zwanger raakte van Dayden, dacht ik zo rond de  4 weken te zijn, ik had toen een heel onregelmatige cyclus en was toen uitgegaan van laatste ongie dag.

Toen ik voor de 1e  echo moest (2 weken later, dus in mijn gedachten 6 weken) bleek ik toen pas 4 weken zwanger te zijn!!! Ik had dus met 14 dagen al een positieve test!

Ik hoop dat de test positief voor je uitpakt!

Groetjes Leontine

#2939391 Quote

Ach zonde van mijn geld vind ik 7 euro gelukkig niet.
    Dat wachten vind ik erger dan 7 euro voor niks uitgeven.
    Heb overigens besloten dat ik donderdag pas op z'n vroegst ga testen.
    Heb ik iets meer kans op een positieve uitslag.

Groetjes, prinses

#2939397 Quote

Hallo,

Spannend hoor…zelf heb ik laatst bij sensitest besteld..
    alleen zit zelf al op cyclusdag 40 en heb inmiddels al 3 negatieve testen liggen.
    Ben zelf bezig met rondje 1 en nog niet echt een idee hoe lang mijn cyclus is. Ik hoop dat ik of zwanger of ongi wordt. Maar nu ben ik niets en kan ik niet verder.
    Had geen hormonen, dus daar ligt t niet aan…ben beniewd.

Welke rondje en voor het hoeveelste kindje ben je bezig?

Groetjes j-lo

#2939402 Quote

Hoi J-lo, dit is ook mijn eerste ronde voor ons eerste kindje. Ik heb ovulatietesten gebruikt omdat ik ook niet wist hoe lang mijn cyclus zou zijn en wel graag wat gericht wilde klussen. Hoe heb jij dit gedaan of heb jij je ei gevoeld?!

Groet, prinses

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen