Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287551 Rustig Kindje Of Te Rustig

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik lees hier vaak op het forum dat jullie een druk kindje hebben en dat het allemaal erg goed is als je kindje zo beweegt….
    Maandag ben ik 30 weken en ik moet zeggen dat ik mijn kindje wel voel, maar echt volop in beweging nee… niet echt… Ik heb het al een paar keer met mijn vk besproken maar hij groeit goed en het hartje is altijd goed te horen….
    Maar toch maak ik me ongerust……
    Heb ik een rustig kindje…. ???? hebben meer van jullie zo een rustig kindje… Of is het echt mijn eigen onzekerheid… pffff…. Ik wil me kleine mannetje gewoon lekker in mijn handen houden!!!!!

Groetjes Chris

#3101638 Quote

Raar he, is het rustig, dan kun je onzeker worden, is het druk dan kun je ook onzeker worden. Ik snap je best als je zegt dat je die kleine gewoon in je handen wilt kunnen houden.

Zit je placenta toevallig ook aan de voorkant: dan lijkt hij ook rustiger.
    En als de VK meldt dat alles goed is, dan kun je niet veel anders dan er maar op vertrouwen. moeilijk he.

wie weet is het de grootste druktemaker als hij straks geboren is????

greet

#3101644 Quote

Hoi Christie,
    Mijn eerste kindje was ook zo rustig. Ik voelde hem pas met 26 weken en dan maar heel af en toe per dag. Ik werd er vreselijk onzeker van, maar uiteindelijk is alles goedgekomen.Hij heeft nu een heel ondernemend, maar wel rustig en makkelijk karakter.
    Mijn tweede kindje (bijna 32 weken zwanger) is erg druk en beweeglijk. Nu maak ik me zorgen als ik het kindje een uur niet gevoeld heb…..
    Nou, ja, het is heel tercht dat je je kindje graag in je armen wilt houden. Nog 10 weken geduld en je hebt je eigen wolkje vast!
    Geniet!!
    Patricia

#3101689 Quote

hoi
    ja ik ken dat gevoel mijn eerste kindje voelde ik bijna ook niet.
    hij is nou 3 en druk genoeg
    maar ben nou zwanger van de tweede 19 weken en weer een heel rustig kindje dat ik heel af en toe voel maar vertrouw er op dat nou weer gewoon alles goed gaat.
    maar begrijp het gevoel dat je soms zou willen dat de baby wat bewegenlijker is.
    veel liefs

#3101722 Quote

Hee meid.

Is je kindje altijd zo rustig geweest in je buik, of is ie nu rustiger geworden?
    Als je kindje altijd zo rustig is zou ik me geen zorgen maken, want elk kindje is anders.
    Maar als je kindje rustiger is geworden, zou ik het ff in de gaten houden.
    Je moet je kindje minstens 3 keer per dag voelen, en als je je kindje nog minder gaat voelen zou ik als ik jou was toch aan je vk vragen of je een echo kan krijgen.

Ik zelf had een heel actief en druk kindje in me buik.
    Ze was echt elke dag druk, maar met 38 weken voelde ik haar stukke minder bewegen.
    ben toen naar de gyn door gewezen, en wat bleek veel te hoge bloeddruk, waar door me placenta niet goed meer functioneerde.
    En daar door was me meisje veel minder druk.

Maar ik heb een gezonde dochter, het zal allemaal wel mee vallen.
    Ik weet niet hoe lang je zwanger bent?
    Hou het in de gaten, en hou ons op de hoogte.

Groetjes Mama van Joëlla.

#3101723 Quote

Ooooh stom ik zie net dat je 30 weken zwanger bent.
    Zullen me hormonen nog wel zijn hihi.

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct