Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287555 Een Vraag Over De 20 Weken Echo

• Auteur

he hallo allemaal!

ik krijg bij mijn 20 weken als ik 10 euro betaal een dvd mee en foto's!
    maar zie je je kindje ook even in kleur, dus de 3d en 4d echo met een 20 weken echo of is dat alleen met de pretecho zo???

ik heb volgende week de 20 weken echo en over drie weken de pretecho!
    die pretecho kost honderd euro en zie ik mijn kindje in kleur, maar wij dachten als we het kindje met de 20 weken echo ook in kleur zien dan zeggen we de pretecho af, want het is wel veel geld, en kunnen we iets anders leuks voor de baby kopen!
    maar als ik niet een kleurenbeeld krijg van mijn kindje volgende week dan doen we wel de pretecho!

liefs Wilma
    21wk

#3101660 Quote

Hallo Wilma,

Wij hebben vorige week de 20 weken echo gehad en we hadden een heel klein
    zwart wit schermpje en niet in 3d.

Het viel me een beetje tegen.
    Maar misschien is het bij jullie anders………….

groeten
    Rachel

#3101674 Quote

hoi,
    de 20 weken echo is een medische echo, dus er wordt oa naar de organen gekeken. dat kan alleen met de 2d echo (zwart-wit) want met de 3d echo zie je volgens mij alleen de buitenkant van je baby.
    Ik persoonlijk vind een 3d echo heel griezelig, maar dat is voor iedereen weer anders natuurlijk.
    groeten Elke

#3101676 Quote

Hoi,
    Heb ze ook gehad de 2d en 3d/4d echo's
    Met 20 weken is het idd zwart/wit(2 D)
    Ik zou het wel wat later doen die 3d/4d echo,want dan zie je een echt mensje.
    Wij hebben het met 25 weken laten doen en had toch wel een beetje spijt van dat ik niet nog even had gewacht.
    We konden hem heel goed zien en ik vond het heel erg mooi om te zien,maar met elke dag verandert je kindje heel veel natuurlijk,en als je nog paar wekjes wacht,weet je niet wat je ziet.
    En zeker geweldig voor je kind om later te bekijken.
    Het is inderdaad ook erg duur,dus denk ik,doe het maar zo laat mogelijk.Dan zie je ook veel meer!!!

Veel plezier in ieder geval,laat ons weten wat je er van vond.
    Groetjes,
    Lina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct