Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287557 Ben Op Mijn Buik Gevallen

• Auteur

Hallo,alemaal,
    Nog even mijn verhaaltje kwijt…
    2 uur geleden ging ik even met de hond wandelen (een bordeauxdog PUP van 55 kilo…) en toen zag ie een kat.Hij ging er zo snel achteraan rennen had helemaal geen tijd om te reageren.
    Ben plat op mijn buik gevallen.
    Ben zo erg geschrokken.
    Het duurde zo lang totdat ik op de grond lag,had ik het gevoel,ik dacht alleen maar:als het maar met de kleine goed is…
    Zijn gelijk naar de VK gereden,wie een beetje boos werd dat we zomaar binnen kwamen en niet hadden gebeld(wat we wel gedaan hadden maar niemand die de telefoon opnam) en die heeft even naar het hartje geluisterdt,Nu is de kleine weer druk aan het schoppen.
    Maar oh,wat moest mijn vriend huilen,hij was ook zo bang.
    Gelukkig is er niks aan de hand.
    In zo'n momment realiseer je hoe veel dat kind voor je betekent!
    HEEL ERG VEEL!

Groetjes,
    Lina

#3101677 Quote

Ooogh gossie!!! Nou dat wordt vast en zeker een goede vader!   Wat zullen jullie geschrokken zijn zeg! Maar goed dat t allemaal in orde is met je kleine! Wel raar dat de VK beetje boos werd… Maar goed, alles is weer oke, weer een reden om vanavond lekker met zn drietjes te knuffelen!

groetjes esther 31+3

#3101684 Quote

ohh, schrok helemaal van je verhaal. kan me goed voorstellen dat jullie overstuur waren. gelukkig is je lichaam heel goed voorbereid op t beschermen van je kindje! volgende keer die man van je maar met de hond laten lopen he. gr joeki

#3101714 Quote

Kan me voorstellen dat je verschrikkelijk geschrokken bent. Gelukkig gaat het goed met de kleine!!

Mijn man was ook erg bang toen ik in het begin van de zwangerschap heel veel buikpijn had. Toen we voor 't eerst het hartje zagen kloppen (inwendige echo), moest hij ook enorm huilen van de opluchting… Wat een schatten, zeg, die mannen van ons! Volgens mij hebben ze dan wel echt een 'vaderinstinct' 🙂

Veel sterkte en geniet lekker van je gezonde buik!
    ~Hilde

#3101760 Quote

schrikken zeg, gelukkig is alles goed gegaan!!!

even wat anders: hebben jullie een bordeauxdog pup? die zie je niet veel, wij hadden die ook als kind, waren de eersten die ze in Nl fokten. inderdaad wel temperamentvolle honden hoor!

#3101767 Quote

hi,musicerende mama,
    Ja,we hebben een BD van 11 manden.Echt een schatje,hoor…
    Alleen veel te sterk.Kan hem echt niet houden.Als ie wat ziet…En hij is ook zoooo vriendelijk.
    Hij zou het liefst elke ochtend
    bij iedereen op straat aanbellen en goedemorgen wensen…Dus als ie iemand op straat ziet dan doe ie dat ook…sommige mensen schrikken er goed van:)
    Er zijn steeds meer BD te zien,maar inderdaad niet veel.
    Wij hebben hem in Belgie gekocht.
    Als je wilt,ga naar http://www.elmo-bordeauxdog.magix.net
    Daar kun je veel foto's van hem zien! 🙂
    Groetjes,
    Lina

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct