Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287558 Voorstellen

• Auteur

hallo,

Ik ben nieuw hier. Ik zal me even voorstellen mijn naam is Chantal en ik ben 33 jaar. Mijn man is 35 jaar. We zijn sinds maart aan het klussen geslagen en eind juli hadden we een positieve test, echter dat is helaas niet goed gegaan.

We hebben een ronde overgeslagen en zijn toen weer verder gegaan en met resultaat. We zijn nu opnieuw zwanger 4 weken en 5 dagen. Elke dag is er eentje bij denk ik maar! Nu nog voorzichtig maar stilaan genieten.

Groetjes
    talke

#3101683 Quote

Hi,Talke,
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Ik hoop dat alles goed gaat deze keer!

Groetjes,
    Lina

#3101698 Quote

Hai Lieve Talke,

Gefeliciteerd….

Ik las je berichtje en dacht jippie !!!

Suc6 met alles…kweet dat het een spannende tijd gaat worden voor je/jullie…

Veel liefs Tine

11wkn&6dgn

#3101712 Quote

Hoi Chantal,

Gefeliciteerd! Ik kan me voorstellen dat je je nog onzeker voelt, helemaal als het een keer mis is gegaan. Maar probeer inderdaad ook voorzichtig een beetje te genieten…

Ik heb zelf tot 11 weken nog geen babykleertjes en -spulletjes gekocht – toch een beetje bijgelovig? – maar nu heb ik er helemaal zin in! Heb ook al rompertjes van m'n moeder gekregen, die ziet 't helemaal zitten 🙂

Oh ja: ik ben ook 33! En mijn man ook. Het is mijn eerste zwangerschap.

~Hilde

#3101761 Quote

Hallo

Ook ik ben nieuw.Zal me ff voorstellen,ik ben Sas 32 jaar en mijn vriend is ook 32 jaar.Wij weten sinds 2 weken dat ''we'' zwanger zijn.Het is voor de eerste keer en we vinden het allemaal reuze spannend.Kunnen haast niet wachten om t te vertellen aan iedereen.Ik krijg 19 oktober mijn eerste echo….ben zo nieuwsgierig en weet eigenlijk niet wat ik er van moet verwachten.Sta ook onder medische controle omdat ik n grote cyste aan mijn eierstok heb gehad(heb er ook nog maar 1)
    Vind het dus super eng ook allemaal,of het allemaal goed gaat met mijn lichaam enzo.
    Heeft iemand ook zoiets meegemaakt?

Groetjes Sas

#3101762 Quote

hai Talke
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap,hoop dat alles heel goed gaat!!!
    Wilde me net als jou ff voorstellen maar weet nou niet of ik het onder het goede onderwerp heb gedaan.

Groet Sas

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3101796 Quote

hee meiden

bedankt voor jullie reacties. Hier gaat het allemaal goed. We zijn een beetje aan het idee gewend en eigenlijk denk ik er wel de hele dag aan hoor. Ik heb nog geen afspraak gemaakt bij de ha weet ook niet of ik dat eigenlijk moet doen. Volgens mij krijg je dan zo een standaard verhaaltje.

verder nog een testje gedaan, de andere was al aan het vervagen en we hadden er nog geen foto van gemaakt. hihhii

groeten talke
    (5wkn 1dag)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct