Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287564 De Beste Boeken

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik zou graag een onderwerp starten over zwangerschaps-/babyboeken (ook voor de vader!!) omdat ik zo'n leesmonster ben. Ik heb al een stuk of 4 boeken over de zwangerschap gelezen, en eentje over de bevalling. Mijn favorieten zijn tot nu toe:

Zwanger. Het nieuwe handboek over de zwangerschap en bevalling. Door Anja de Grient Dreux e.a. (2005) Hier staat echt ALLES in over de zwangerschap (ook wat je praktisch moet regelen).
    Veilig Bevallen. Beatrijs Smulders en Mari"el Croon. (Is geloof ik niet meer leverbaar, maar wel in de bieb te vinden)

Ik zoek nog een leuk/goed boek voor de aanstaande vader – wie heeft er tips?? Ben heel benieuwd welke boeken bij jullie favoriet zijn!
    ~Hilde

#3101731 Quote

Hoi,
    ik heb Veilig zwanger van Beatrijs Smulders en Mariëlle Kroon en heb nu Veilig bevallen van hen gekocht (gewoon in de boekhandel hoor). Verder veel gratis tijdschriften gescoord bij de VK en in het ziekenhuis.
    Van een vriendin kreeg ik het boekje van Daphne Deckers (titel ben ik even kwijt). Ik heb me echt rot gelachen. Verder heb ik voor mijn vriend Help ik word vader van Kluun gekocht. Ook erg leuk.
    Groetjes V.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct