Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287571 Een Verhaal Vanuit Het Ziekenhuis

• Auteur

He meiden.

Toevallig kwam ik erachter dat ik gewoon op mijn laptop internet kon ontvangen hier in het ziekenhuis.
    Mijn naam is liesbeth en lig hier nu sinds afgelopen woensdag. Ik had al even een te hoge bloeddruk maar had hier verder geen symptonen bij.
    Dinsdagavond kreeg ik hoofdpijn. Overleg met de vk gehad. Ik moest maar gaan liggen en een asprine nemen. Prima. Maar 's nachts werd ik wakker met een enorme pijn in mijn bovenbuik. Ik kon niets meer. Staan, liggen etc. De pijn was na 10 minuten weer weg en ging gewoon weer slapen. Ik moest 'smiddags naar de gyneacoloog dus ging 's ochtends even naar het ziekenhuis zodat de gyneacoloog 's middag de uitslag van het bloed zou hebben. Thuis ben ik het bed weer ingeschoten en om 13.00 er weer uit. Ik ging even tv kijken voordat ik naar het ziekenhuis moest. Maar ik kreeg een lichtflits voor mijn ogen. Ik kon geen ondertiteling meer lezen. Erg irritant. Ik had de vk wel kunnen bellen maar die zou waarschijnlijk toch zeggen dat ik ff moest wachten omdat ik toch over anderhalf uur naar de gyneacoloog moest. Maar ook de lichtflitsen verdwenen weer na een half uur.
    Ik in de auto naar het ziekenhuis. Er gebeurde opeens van alles met me. Verkeersborden begreep ik niet meer. Wat er op de radio werd verteld kon ik niet meer navertellen. Hardop voorlezen ging niet meer. Ik weet dus ook niet meer goed hoe ik het ziekenhuis gehaalt heb. Eenmaal bij de poli wilde ik kenbaar maken dat ik 's ochtends bloed had geprikt en dat zij de uitslagen moesten hebben, maar ik kwam gewoon niet meer uit mijn woorden. Best eng allemaal
    Ff bloeddrukmeten. Deze was 164 over 108. Veel te hoog. Ik werd opgenomen en mocht ook niet meer autorijden.
    Ondertussen zijn er onderzoeken geweest en blijkt dat er een te hoog eiwitgehalte in mijn urine zit en mijn bloeddruk blijft teveel heen en weer schommelen. bv 's ochtends een onderdruk van 83 en een twintig minuten laten is hij een 101. Niet goed dus. Ik heb pre eclampsie. Ik zal hier waarschijnlijk moeten blijven tot mijn bevalling. Gelukkig ben ik al 37 weken zwanger, dus mocht het kindje eerder komen dan is het in iedergeval levensvatbaar.

Ook als mijn bloeddruk zo hoog blijft en/of de waardes in mijn urine nog meer achteruit gaan, dan zal ik worden ingeleid. Ik houd jullie wel op de hoogte.
    Fijn dat ik mijn verhaal ff kon doen.

gr lies

#3101774 Quote

Hoi Lies,
    Mag je wel aan de laptop????
    maar wel verschrikkelijk balen zeg. Hopelijk blijft het hierbij en wordt het geen HELLP (of is het dat al?). Hou rust en probeer je te concentreren op je kindje.
    Heel veel sterkte
    Patricia

#3101775 Quote

jeetje wat een verhaal zeg.nou veel beterschap en als er nou wat is ben je gelijk op de goede plek en is er snel iemand bij.
    groetjes alexandra

#3101776 Quote

Hoi Lies,

Wat een verhaal zeg! Sjonge… echt eng. Ik hoop dat het heel snel beter met je gaat! De bevalling zal dan hopelijk niet lang meer op zich laten wachten, toch?

Ik wens je heeeeeel veel sterkte met de laatste loodjes. Laat je ons weten hoe 't met je is?

~Hilde

#3101777 Quote

Hoi Lies,

Poeh, wat een schrik lijkt me dat!

In ieder geval veel sterkte, en ik hoop dat je je kleine gauw in je armen mag houden!

Groetjes Lilian

31w, 3d

#3101779 Quote

He meiden,

Wat een lieve reacties allemaal. Dank jullie wel. Echt toppertjes.
    Ik hou jullie zeker op de hoogte. Kan alleen   nu zeggen dat ik wat krampen in mijn onderbuik heb. misschien een voorbode? ik weet het niet. jullie horen het wel. en jullie trouwens ook veel succes met de zwangerschap en de evt kwalen daarbij.

gr lies

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3101780 Quote

jeetje wat een verhaal. ik hoop dat je je niet al te erg verveelt tijdens het wachten op je kleintje. ik vind het thuis al moeilijk…. heel veel succes en ik hoop dat je snel je beebje in je armen kunt houden.
    gr Joeki

#3101782 Quote

Hoi Liesbeth!
    Heel veel sterkte en succes en ik hoop voor je dat het geen gevolgen heeft voor je kleintje! En verder rustig aan en je bent in goede handen moet je maar denken!!!

#3101783 Quote

Hoi ieniemienie,

Je vroeg of mijn situatie ook gevolgen zou hebben voor de baby?
    Nu in iedergeval nog niet. Elke dag doen ze een ctg (krijg je banden op je buik die de hartfrequentie van het kindje registreerd) Tot nu toe is deze altijd goed geweest.
    Op het moment dat dit zou veranderen. Of als ik meer eiwit in mijn urine zou hebben of als die bloeddruk gewoon echt niet naar beneden wil, dan zullen ze mij toch gaan inleiden.
    Maar ik ben in goede handen dus heb er wel vertrouwen in. Vind het gewoon naar om hier te zitten en dat je man thuis zit. werkt zich kapot en als hij thuis is moet hij nog naar het ziekenhuis. Ook niet leuk voor hem.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct