Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

287571 Een Verhaal Vanuit Het Ziekenhuis - pagina 11

• Auteur

he liesbeth,
    van harte gefeliciteerd met sanne, geniet er lekker van….
    En ik hoop dat je bloeddruk snel weer goed is.
    veel liefs saskia
    (29,5 week)

#3102652 Quote

Heyyyyyyy lies en man;-)   van harte gefeliciteerd met jullie Sanne echt te gek om te lezen weer he ook al had ik je op msn al gefeliciteerd wil het nogmaals hier doen 😉
    Je zal je handen vol hebben aan je prinsesje ben blij dat alles goed met haar gaat en nu nog benieuwd hoe het met jou gaat

dikke knufffffffffff Corina

#3102764 Quote

He Sandy

Inderdaad geinig dat we zoveel overeenkomsten hebben. lachuh joh.
    Doe anders een keer een mailtje sturen naar mijn msn. misschien leuk?
    guitartap@hotmail.com

gr lies

#3102765 Quote

He meiden,

Goh ik sta er echt helemaal versteld van joh. Al die reacties. Helemaal super.
    Vanaf morgen sta ik er alleen voor. Mijn kraamhulp is weg. Goh wat gaat die tijd snel zeg. Ik ben benieuwd maar het zal vast allemaal wel goedkomen.
    Sanne eet, drinkt, slaapt, poept en plast goed.
    Ik kan gelukkig borstvoeding geven en kolf twee keer per dag (electrisch) ik raad iedereen aan om evt. electrisch te gaan kolven straks. Ideaal.
    Mijn bloeddruk was gisteren al weer 140 over 86. het gaat goed en ben weer 14 kilo kwijt. Volgende week ga ik nog ff naar de huisarts voor mijn bloeddruk en daarna pas weer in december.
    Meiden succes voor jullie. Zal aan jullie denken. Ik zal geregeld jullie in de gaten houden.

xx lies

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen