Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

287571 Een Verhaal Vanuit Het Ziekenhuis - pagina 2

• Auteur

Hoi Lies,

Poeh, wat een schrik lijkt me dat!

In ieder geval veel sterkte, en ik hoop dat je je kleine gauw in je armen mag houden!

Groetjes Lilian

31w, 3d

#3101776 Quote

Hoi Lies,

Wat een verhaal zeg! Sjonge… echt eng. Ik hoop dat het heel snel beter met je gaat! De bevalling zal dan hopelijk niet lang meer op zich laten wachten, toch?

Ik wens je heeeeeel veel sterkte met de laatste loodjes. Laat je ons weten hoe 't met je is?

~Hilde

#3101775 Quote

jeetje wat een verhaal zeg.nou veel beterschap en als er nou wat is ben je gelijk op de goede plek en is er snel iemand bij.
    groetjes alexandra

#3101774 Quote

Hoi Lies,
    Mag je wel aan de laptop????
    maar wel verschrikkelijk balen zeg. Hopelijk blijft het hierbij en wordt het geen HELLP (of is het dat al?). Hou rust en probeer je te concentreren op je kindje.
    Heel veel sterkte
    Patricia

#3101833 Quote

He meiden,

Wat een reacties. Leuk zeg. Heb ik in iedergeval wat te doen op zo'n dag.
    Vanochtend bloed geprikt en mijn urine ingeleverd. De gyneacoloog is ook vanavond nog geweest. Er is een plan de capagne gemaakt.
    Er mag 30 nog wat aan waarde in je urine zitten m.b.t. eiwitten. Bij mij was dat eergisteren 39. Vandaag was dat 49. Veel te hoog dus. Ook mijn bloeddruk blijft maar rond die 100 hangen. Ook niet goed.
    Als ik een onderdruk rond de honderd blijf houden en mijn eiwit waarden stijgen niet meer…..dan zal het kindje a.s. donderdag ingeleid worden. Men zal proberen met gel en dan maar hopen dat het feest vrijdag kan beginnen. Reden waarom ze het vrijdag willen doen, is omdat ik dan 38 weken zwanger ben. Maar mochten mijn eiwit waarden behoorlijk stijgen, samen met mijn bloeddruk dan zal er gewoon eerder ingegrepen worden.
    Beetje dubbel gevoel allemaal. Fijn dat ik nu in iedergeval weet dat ik volgend weekend moeder ben. hahha gekke gedachte trouwens. Maar aan de andere kant toch ook weer spannend want ik hoop dat de bevalling uit zich zelf nog op gang komt. En daarnaast komt ook nog kijken, dat ik hoop dat ik stabiel blijf en geen rare ga doen m.b.t. mijn gezondheid.

We zullen zien, ik hou jullie op de hoogte. Heb toch tijd zat haha

gr lies

#3101801 Quote

Jeetje zeg,wat een verhaal!!
    Wat zal jij geschrokken zijn om zo te moeten rijden.
    Gelukkig ben je in goede handen en ben je al 37 weken zwanger.
    Het einde is in zicht meid!!!
    Wel heel vervelend dat het zo nu is maar gelukkig heb je je laptop in het ziekenhuis haha!! Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk laat de baby niet al te lang op zich wachten!!
    Ik volg je verhaal mee want ik ben benieuwd hoe het verder met je gaat en met de kleine natuurlijk!!
    Heel veel sterkte en laat je lekker verwennen daar hè!
    Groetjes Mikkie.

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3101795 Quote

Goeiesmorges troetje,

Kijk, dat ik op zondagochtend in het ziekenhuis vroeg wakker ben is logisch. maar jij???? hahaha
    bedankt voor je support.

gr lies

#3101794 Quote

Hoi Lies,

Ik wilde je even heel veel sterkte wensen met de laatste loodjes. Probeer je niet te veel zorgen te maken om je man, die wil ook niet anders dan dat jij en jullie kindje straks helemaal gezond zijn.
    Ik hoop dat je je laptop kunt blijven gebruiken voor internet; ik denk aan je en zal voor je duimen.

Groetjes,
    Troetje

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen