He meiden,
Wat een reacties. Leuk zeg. Heb ik in iedergeval wat te doen op zo'n dag.
Vanochtend bloed geprikt en mijn urine ingeleverd. De gyneacoloog is ook vanavond nog geweest. Er is een plan de capagne gemaakt.
Er mag 30 nog wat aan waarde in je urine zitten m.b.t. eiwitten. Bij mij was dat eergisteren 39. Vandaag was dat 49. Veel te hoog dus. Ook mijn bloeddruk blijft maar rond die 100 hangen. Ook niet goed.
Als ik een onderdruk rond de honderd blijf houden en mijn eiwit waarden stijgen niet meer…..dan zal het kindje a.s. donderdag ingeleid worden. Men zal proberen met gel en dan maar hopen dat het feest vrijdag kan beginnen. Reden waarom ze het vrijdag willen doen, is omdat ik dan 38 weken zwanger ben. Maar mochten mijn eiwit waarden behoorlijk stijgen, samen met mijn bloeddruk dan zal er gewoon eerder ingegrepen worden.
Beetje dubbel gevoel allemaal. Fijn dat ik nu in iedergeval weet dat ik volgend weekend moeder ben. hahha gekke gedachte trouwens. Maar aan de andere kant toch ook weer spannend want ik hoop dat de bevalling uit zich zelf nog op gang komt. En daarnaast komt ook nog kijken, dat ik hoop dat ik stabiel blijf en geen rare ga doen m.b.t. mijn gezondheid.
We zullen zien, ik hou jullie op de hoogte. Heb toch tijd zat haha
gr lies