Bij de 23 wkn echo bleek dat ons kindje niet goed groeide, de afgelopen 4 weken is ze erg vooruit gegaan en zijn we beide erg gegroeid.
Sinds een week of 3 heb ik erg veel pijn bij het lopen, voornamelijk als ik een tijdje heb gezeten. Ik loop nu dus met mijn benen half wijd omdat ik niet meer normaal kan lopen.
Soms is het een dagje weg, maar het komt daarna nog erger terug. Volgens de vk is dit bandenpijn en moeten ze nu extreem rekken.
Dit is mijn 2de zwangerschap en bij de vorige heb ik geen enkel kwaaltjes gehad en nu bijna alles, dit maakt me erg onzeker.
De pijn zit voornamelijk bij mijn liezen, en soms ook wat daarboven. Is dit echt bandenpijn en is het zo extreem dat je bijna niet kan lopen en schuifelt omdat je je benen niet kan optillen, of kan het soms iets anders zijn?
Sinds sept werk ik nog maar 2.5 dagen per week, en heb ik een zoontje van 2.5jr rondlopen en doe ik mijn paard 4x per week, volgens mijn vriend belast ik mezelf teveel maar volgens mij niet.
Wie heeft raadt en weet of dit echt bandenpijn is of iets anders, wat kan ik ertegen doen en hoe te voorkomen?
Alle tips en ideetjes zijn welkom