Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287575 Pijn In Onderbuik

• Auteur

dag meiden,

ik heb even een vraagje aan jullie, Ik heb op het moment al 2 dagen last van mijn onderbuik, net boven de schaamstreek en net onder de buik. Het is een pijnlijk, drukkend gevoel, een beetje zoals blaasontsteking maar verder geen pijn bij het plassen, wel pijn bij het vrijen.
    Komt jullie dit enigzins bekend voor? Is dit een verschijnsel die je kan hebben als je zwanger bent?
    Even voor de duidelijkheid, ik ben niet zwanger voor zover ik weet. We zijn sinds sept 2005 gestopt met de pil. inmiddels zijn we onder behandeling in het ziekenhuis.
    Moeten 9 nov weer heen voor de uitslagen van diverse onderzoeken, dus dat duurt nog even. Ik verwacht niet dat het een zwangerschap zal zijn maar was toch even benieuwd naar jullie ervaringen.

Ik hoop dat iemand helpen kan.

groetjes moon

#3101799 Quote

Dit herken ik helemaal niet. Geen idee wat het zou kunnen zijn. Anders gewoon even je huisarts bellen.
    Groetjes V.

#3101805 Quote

Hai hai,

Het was net of ik mijn eigen verhaal aan het lezen was over de pijn in onderbuik,
    je beschrijft het namelijk precies als het gevoel dat ik heb. Ik ervaar het ook als een gevoel dat je ook hebt als je blaasontsteking hebt, ook geen pijn bij het plassen.
    Als ik op mijn onderbuik druk dan doet het ook zeer. Sommige momenten voel ik het niet, bijvoorbeeld als ik rustig zit.
    Ik ben deze maand gestopt met de pil, en vroeg mij dus ook af of het met zwangerschap te maken heeft.
    Ik wil je in iedergeval heel veel succes wensen.
    Gr. Niek

#3101820 Quote

ppff..dat is lastig…
    maar toen ik dus..nog niet wist dat ik zwanger was….had ik dat gevoel ook..
    ..rare vraag maar als je klaarkomt…ga je dan haast door de grond van de steken?

Ik wil niemand blij maken…maar ik was toen net zwanger…toen ik dat had..

Die pijn heb ik nu weer..maar dat is omdat me baarmoeder gaat groeien….dat zit ook net boven je schaambot…
    Suc6 meiden…en laat ff wat horen..wel of niet….

Groetjes Tine

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct