Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287577 Dikkertje

• Auteur

Hallo meiden.
    Gisteren heb ik een pretecho laten maken,wat geweldig zeg!!
    Je ziet op de 3/4 D al een echt mensje.
    We krijgen wel een dikkertje, ik ben nu 24 weken en hij/zij woog al 742 gram.
    Zijn buikje kwam overeen met 26 weken.
    En z`n bolle wangen logen er ook niet over: hij heeft het goed bij mij binnen.
    Maar ja ik moet hem/haar nog wel op de wereld zetten dus mijn vriend lachte harder dan ik!! Ze heeft alles gemiddeld en daaruit kwam dat ik 6 dagen verder ben dan we dachten.
    Verder was het super, neusje en voetjes van mij (mijn 2-de teen is ook langer dan de grote) kinnetje van mijn vriend en tja de bolle wangen van ons beide haha.
    Hij/zij knipperde al met z`n oogjes en je kon 2 keer zien dat ie aan het drinken was.
    Echt een aanrader dus!!
    Groetjes Mikkie.

#3101810 Quote

Wat leuk Mikkie! Leuk om te lezen ook. Geniet er maar lekker van!
    groetjes Marieke

#3101813 Quote

hey hey,

geweldig gezicht heh zo'n 3d/4d echo   Ik krijg ook een dikkertje als ik de 26 wkn echo moet geloven, ze moest tegen de 800 gram wegen en woog al 1105 gram, verder was alles gewoon normaal ze was alleen 2 weken dikker dan ze hoorde te zijn   Dus zou niet raar op kijken als ze iets langer blijft zitten omdat ze het wel naar d'r zin heft hierbinnen.. Geniet er van!!

Groetjes Claudia
    32 wkn & 6 dgn

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct