Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28758 Slijm Verliezen Ongesteldheidspijn En Moe

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik verlies sinds afgelopen donderdag steeds een klein beetje slijm bij het na de wc gaan. Ik verlies geen bloed!

Aankomende week moet ik ongesteld worden.
    Gisteren bij mijn schoonouders had ik ineens een zeurderig gevoel in mijn onderbuik en dat houdt eigenlijk aan. Ik heb het gevoel alsof mijn buik op ontploffen staat.

Gistermiddag was ik doodmoe en heb ik anderhalf uur op de bank liggen slapen. Vervolgens viel ik rond 21:30 uur wederom in slaap op de bank. Ik werd vanochtend om 7:30 uur wakker omdat mijn zoontje wakker werd en ik eruit moest ander had ik een gat in de dag kunnen slapen.

Ik hoop zo dat het raak is.
    De zwangerschap van mijn zoontje ontdekte ik pas toen ik al ruim 6 weken was.
    Iedereen om mij heen zei; doe eens een test maar ik dacht dat het niet zou kunnen hahaha. Inmiddels is hij al 15 maand….

Ik weet dus niet hoe die eerste tekenen voelen want ik ben er toen niet bewust mee bezig geweest. Nu willen we graag een tweede en hebben we, naar mijn idee, op het goed moment geklust.

Graag jullie reactie!
    Groetjes Marieke

#2939470 Quote

Hey meis,

Nou klinkt wel hoopvol maar je lichaam kan je ook heel erg voor de gek houden!!!

Nog ff afwachten dus want nu zou je alleen maar een negatieve test kunnen hebben!!

Ja als je éénmaal weer bent begonnen met zwanger willen worden dan het liefst zo snel mogelijk!!!

Ook al weet je ook wel dat je er weer gewoon één jaar voor moet uitrekken!!!!

Heb zelf ook wel hetzelfde wat jij beschrijft, ook erg moe en vooral steen koud hebben,maar wij hadden juist nu ff een pauze ingelast omdat anders de uitgerekendedatum samen zou vallen ongeveer met ons huwelijk!!! Wij hebben ook een dochertje van ruim 10 mndjes!!! Maar we wachten af is het zo dat is het zo!!!

Maar harstikke welkom!!!

Succes en laat je het nog ff weten!!!

Liefs Sandy

#2939471 Quote

Hoi Sandy,

Bedankt voor je snelle reactie.
    Ik wil er ook niet teveel op hopen maar ik wil het zooooo graag!
    Ik besef elke dag weer dat mijn manneke geen baby meer is en ik verlang wederom naar zwanger zijn, bevallen en zo'n klein babytje vasthouden.
    Mijn man en ik zijn al druk bezig met namen bedenken hahahaha en we hebben besloten er volledig voor te gaan. We zitten nu in ronde 2 dus het zou helemaal fantastisch zijn als het zo snel is gelukt. Bij mijn zoontje ben ik "per ongeluk" zwanger geworden dus ken ik de stress niet van het zwanger willen worden!

Ik houd mezelf ook voor dat mijn lichaam mij voor de gek houdt en dat ik aankomende week ongesteld ga worden. Ik kan me er helemaal niets bij voorstellen dat ik zwanger zou zijn.

Jullie ook veel succes met klussen en ik hoop dat jullie snel zwanger zijn.
    Groetjes Marieke

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen