Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287580 Jeetje Ben Jij Ineens Ook Zoaposn Klungel En Vergeet Je Echt Alles

• Auteur

Nou ja, ik dus echt wel.
    Normaliter ben ik dat helemaal niet! Nu………..
    Naast het feit dat ik echt veel dingen vergeet (en dus alles op moet schrijven) ben ik echt zeer onhandig!!!

Voorbeeld?

* Al 3 x slaatjes bij de kassa van de ah laten vallen, op de grond met dekseltjes eraf: slaatjeprut op de grond en lange rij achter je………

* Tijdens kokkerellen, laat ik echt alles vallen, het is één groot slagveld om me heen!

* Struikeldestruikel

* Drinken op mijn toetsenbord laten vallen (op 't werk)

* Schepjes koffie naast het filter scheppen -> etc.etc.etc

…….ach, een ander heeft er in ieder geval wel lol om..! (mijn collega's & vriend bijvoorbeeld)

#3101830 Quote

hoi..
    zo was ik ook………zelfs zo erg dat de tweede keer dat ik zwanger was we dit merkte door het vergeten van mij om mijn fiets op slot te zetten bij een drukke supermarkt!!!!
    ik vergeet echt zelden wat….en klungel ook weinig,..
    tot de zwangerschappen!!!
    suiker in de koelkast……..werkte in een ziekenhuis en gewoon vier keer terug moeten lopen omdat ik echt niet meer wist wat ik ging doen……
    dingen laten vallen…enz….
    dat was wel meteen na de bevalling over trouwens..
    succes, patricia

#3101836 Quote

Het is echt te erg inderdaad….
    Ik was ook altijd heel erg 'piet precies' met alles en nu….
    Ik laat alles vallen, maak de vreemdste spreekwoordelijke uitspraken, weet smiddags al niet meer wat ik smorgens gedaan heb, fiets niet op slot en hele nacht buiten laten staan, sleutels aan de buitenkant van de huisdeur laten zitten! Moet ik nog even doorgaan…?
    Ik ben maar gestopt met autorijden want ik merk dat ik ook minder reactievermogen heb…
    Fijn om te horen dat t voorbij is zodra de bevalling achter de rug is!
    Succes allemaal met t gestuntel! hahaha1
    L81 (35wkn)

#3101838 Quote

op de fiets naar de supermarkt en lopend thuiskomen … En pas na 3 uren erachter komen dat de fiets nog bij de supermarkt staat…

#3101842 Quote

boodschappen gaan doen voor het avondeten en thuis komen met drop, tijdschriften over zwanger zijn………maar geen avondeten……..

#3101845 Quote

Hier nog een zeef!!!..   

Groetjes Joyce

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3101861 Quote

Hahahaha,

Hier nog zo'n vergeetdoos!!!

Ach ja je kunt er maar beter om lachen toch!!!!

Liefs Sandy 16wk en 1dg

#3101967 Quote

waar ging deze discussie ook al weer over?
    Vergeetachtige Jan, alias Patriesja 32+2  

#3101975 Quote

hihihi ja ik heb ook ( zwangerschaps )dementie. He dat rijmt.
    Ik ga op zoek naar mijn sleutels, die ik gewoon in mijn hand heb. Vergeet afspraken, maak dubbele afspraken   enzenz.
    Tegenwoordig hangt mijn hele huis en werkplek vol met memoblaadjes om me overal aan te herinneren. Maar die dingen werken ook van geen meter meer. Kan geen memoblaadje meer zien.

Tja het is ons vergeven toch? We zijn zwanger dus…..

groetjes Juffie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct