Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287583 Het Zijn Er Twee

• Auteur

Hallo mama's in verwachting,

Ik ben 11 weken zwanger.Omdat ik afgelopen weken erg misselijk was en bijna niets meer binnen kon houden, was ik naar de gynecaloog verwezen. Die deed voor de zekerheid een echo en wat bleek:EEN TWEELING. We zij in eerste instantie wel erg geschrokken maar daarna wel erg blij. Ik zit wel vol met vragen. Zijn er nog anderen die een tweeling verwachten? Wat staat ons te wachten de komende tijd? Dit is gelukkig wel mijn tweede zwangerschap dat scheelt.

Ik ben erg blij met reacties.
    Groetjes Lina.

#3101824 Quote

Jeetje wat een verrassing zeg! Van harte gefeliciteerd.
    Ik zelf heb geen tweeling en ben er ook niet van in verwachting, maar ik vind het wel altijd iets heel bijzonders.
    Succes met de zwangerschap en geniet maar DUBBEL!

Liefs noomie 22 weken en 6 dagen.

#3101839 Quote

Hoi,
    Ik ben 28 weken zwanger van een tweeling.
    Het begint nu wel zwaar te worden maar het is ook iets heel
    bijzonders.
    Ik zit op het december forum dus met vragen kun je ook daar terecht.
    Groeten Barbara

#3101846 Quote

jee,een dubbele verassing dus!gefeliciteerd.je komt er vast wel uit.het zal alleen we even vreselijk wennen zijn,2 tegelijk.zoals je al hebt kunnen lezen zijn er meerdere tweelingmama's hier.kletsze!!ik hoor er niet bij,maar wou je ff feliciteren.
    groetjes kari

#3101874 Quote

Ha Lina,

Ik begrijp je reactie: wij hadden het net zo… 😉

Ik ben zelf bijna 25 weken zwanger van een tweeling, voor ons het derde en vierde kindje. Tot nu toe gaat het best goed, wel veel last van mijn bekken ed, maar dat had ik bij de andere 2 zwangerschappen ook al. Het wordt wel zwaarder, zoals Barbera zei, maar tot 20 weken oid heb ik weinig bijzonderheden gemerkt.
    Mijn buik is inmiddels wel erg groot, sommige mensen denken dat ik al bijna uitgerekend ben , maar als ze horen dat het er 2 zijn, zie je wel wat meer begrip.

Ikzelf zit bij het januari 2007-forum, daar zijn meer tweelingmama's. Kom meelezen, zou ik zeggen…

Groetjes en geniet ervan!
    Esther.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct