Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287585 Hoera Ik Ben Zwanger Van Onze 2de

• Auteur

Hoi hoi ik heb afgelopen zaterdag een test gedaan en ik ben zwanger. Ik had 4 okt. og moeten worden en kon niet langer wachten met testen, omdat we eerst het weekend zouden afwachten. We zijn echt superblij het is nog wel pril 4wk en 5 dagen, maar ik  kan het wel weer van de daken afschreeuwen hihi. We hebben het nog niet aan onze dochter verteld dat doe ik wel alles goed blijft gaan als ik een buikje begin te krijgen anders duurt het helemaal een eeuwigheid voor haar.

Groetjes Bianca

#3101841 Quote

Proficiat! Geniet ervan, groetjes Marieke

#3101859 Quote

Gefeliciteerd !!!
    Geniet van je zwangerschap….het gaat zo snel. Maar dat weet je vast zelf nog wel van je eerste kindje.
    Groetjes Rene 39+2

#3101860 Quote

Hoi hoi,

Van harte proficiat met je tweede zwangerschap!!!!

Geniet er maar lekker van saampjes en een goede zwangerschap!!!

Liefs Sandy 16wk en 1dg

#3101862 Quote

van harte gefeliciteerdet met je zwangerschap!
    ik hoop voor je   dat je een onbezorgde en fijnezwangerschap hebt, waar je volop met je gezin   van kan genieten!
    veel geluk
    liefs willemijn 27wk

#3101867 Quote

hoi van harte ik ben nu ook zwanger van de 2de 6 wk+3dg hopen dat alles weer goed gaat .geniet ervan groetjes

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3101896 Quote

Hoi,
    Van harte gefeliciteerd!!!!
    Wij gaan ook voor de 2e. Geniet er lekker van en ik hoop dat je een beetje aan je
    rust komt… (kost mij wel moeite met een drukke peuter en baan).
    Liefs Melanie

#3101897 Quote

Hoi allemaal hartstikke bedankt. Ik heb a.s. woensdag een afspraak bij de dokter. Ik blijf het nog steeds onwerkelijk vinden het is en blijft toch altijd maar weer een wonder zwanger zijn. Iedereen die zwanger is ook veel geluk en die zwanger willen worden veel succes!

Groetjes Bianca

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct