Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287592 Geboortekaarte Met Rozewit Bb Ruitje

• Auteur

hoi,

Ik ben op zoek naar een geboortekaartje dat ik niet zo lang geleden heb gezien. Het is er een met een open venstertje en met daarin de naam van het kind. De rest van de voorkant was een bb ruitje enje maakte het beneden dacht ik open (flapt naar boven toe open). Ik heb al op internet gekeken in de boeken maar kan het niet vinden. Omdat het gboortekaartje bij de verloskundige iniddels is wegehaald hoop ik dat iemand hem hier herkent. Ik wil graag de uitgever weten.
    gr. ante

#3101877 Quote

hoi hoi,

ik weet dat je bij http://www.poobies.com zelf kaartjes kunt ontwerpn en daar kun je dus ook kiezen voor dat bb-ruitje (in alle kleurcombinaties dus ook wit/roze)

Een open venstertje is daar niet mogelijk, maar je zou bijvoorbeeld wel een wit vlak over de ruitjes heen kunnen zetten en daar de naam in.

Succes met de zoektocht naar dat ene kaartje…….

mirjam

#3101885 Quote

Hoi Hoi,

Toevallig heb ik hier in huis nu het geboorte boek van Baby Factory liggen (by kunst Adelt). In dat boek staan 2 kaartjes met bb-ruit (roze en blauw) maar die gaan beiden naar links open. Er is inderdaad een wit vlak in het midden maar daarachter zit van dat witte doorzichtige papier en op dat papier staat een babykoppie of een wiegje gedrukt. Ik weet niet of het die is die je bedoeld maar misschien heb je er wat aan.

succes met zoeken. Ps anders vraag je het de verloskundige toch gewoon, die hebben vast dat kaartje nog wel ergens.

Groetjes Anja

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct