Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287593 We Wilden Nu Net Voor De Eerste Ronde Gaan

• Auteur

Hallo iedereen,

We waren er net vorige week uit dat we voor een tweede kindje wilden gaan. Ons zoontje is nu 9 maanden. Ik ben vorige week gestopt met de pil en zou dus nu ongesteld moeten worden. Ik was vanmorgen aan het boodschappen doen, toen ik plotseling de verleiding niet kon weerstaan om een test te kopen. Ik heb de digitale van clear blue gekocht.
    Heb net toch maar een test gedaan. De verleiding was erg groot, omdat ik nog steeds niet menstrueerde. Wat denken jullie? HIJ GEEFT ZWANGER AAN!!!!!
    Ik ben helemaal verbaasd. Door de pil heen dus gebeurd. Ik weet niet hoelang ik dan zwanger ben en of het echt zo is.   Mijn vorige menstruatie was wel heel kort. Maar 3 dagen, terwijl ik nomaal 8 dagen ongi ben.
    Poeh, ik ben behoorlijk van slag. Tuurlijk is het welkom, maar dit is wel heel onverwacht.
    Uiteraard moet mijn man precies vandaag tot vanavond laat werken. Bijna nooit werkt hij 's avonds en nu dus wel. Dus jullie weten het als eerste. Ik moest het echt even kwijt.

Groeten,

Ikky.

#3101879 Quote

Hey wat leuk voor je!!!!!

Dat is nog eens snel geregeld dan

Als het goed is ben je gewoon zwanger, want anders zou hij het niet aangeven. Als je zo twijfelt doe je toch nog een test? ( Ik heb er drie gedaan voordat ik het zeker wist)

groetjes Danique
    32w6d

#3101880 Quote

hoi wat een geweldig nieuws zeg en dat al zo snel en door de pil heen ………….heerlijk moet jij je nu voelen………..geniet er lekker van en zeker vanavond als je mannetje thuis komt  heel veel plezier en veel geluk

Corina

#3101881 Quote

hallo,
    gefeliciteerd zeg. ik kan me voorstellen dat je een beetje overdonderd bent… wat typisch dat je een test kocht terwijl je toch echt nog niks verwachtte… is je onderbewustzijn aan t werk geweest? succes! gr joeki

#3101884 Quote

Hihihi, gefeliciteerd zeg. Daar zit je dan met je vraag van vorige week over de eerste kindjes dicht op elkaar. weinig meer te kiezen, maar wel ontzettend leuk. Bij ons ging het ongeveer ook zo, alleen was mijn zoontje bijna 10 maanen toen ik ineens zwanger bleek.
    Het is een zware tijd, maar wel heel leuk, geniet ervan!
    Patricia

#3101905 Quote

Hoi dames,

Het is nog steeds erg vreemd, hoor! Ik heb vanavond bij mijn ouders gegeten, omdat manlief toch moest werken. Ik kon bijna mijn mond niet houden. Heb het gelukkig wel gedaan, hoor!
    Ik ben nu druk aan het uitrekenen wanneer ik dan uitgeteld ben. Ik kom er nog niet uit. Het kan namelijk van alles zijn, omdat het door de pil heen is gebeurd. Ik had hem zojuist iets langer doorgeslikt om de ongidatum te verzetten. Daarvoor ben ik maar heel weinig en kort ongesteld geweest. Was ik toen al zwanger?
    Ik zei vorige week nog voor de grap tegen mijn man dat ik wel zwanger leek. Ik heb pijn in mijn onderrug, zere banden, mijn haar wil niet meer, buik is zo opgeploft………… Tjonge, nu is het waarschijnlijk nog echt zo ook.
    Ik ga het zo aan mijn man vertellen. Hij zal wel even heel verbaasd zijn………

Groeten van Ikky.

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3101906 Quote

Van harte gefeliciteerd!echt heel leuk voor jullie en straks schelen die 2 kleintjes niet veel met elkaar dat is zo leuk! ik ben nu 27 weken en  ben zwanger geraakt  toen mijn zoontje 4 maanden was! we gingen er gewoon voor en het was ook meteen raak echt geweldig voor jullie!

liefs willemijn (geniet er van)

#3101927 Quote

de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Gaaf hé.
    Geniet ervan. En bel je man gewoon met een smoes naar huis…
    greet

#3101929 Quote

Moeten jullie nu eens horen!!!!

Mijn man was hartstikke blij! Voor alle zekerheid hebben we gisteravond nog een test gedaan. Wat denk je? Niet zwanger!!!!!! Ok, dan nog maar eentje vanmorgen met de ochtendurine voor alle zekerheid. En………niet zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik snap er niks van. Gistermiddag was het duidelijk wel zwanger!!!!!!!!!!!

Wat nu? Watmoet ik geloven?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct