Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287595 Wat Vinden Jullie Hiervan

• Auteur

Hallo Dames,

Al tijden denken we na over een naam. Inmiddels hebben we 2 opties die we allebei leuk vinden. We willen het echter geheim houden. Maarja je wilt toch ook weten wat anderen ervan vinden. En vooral of het niet een hele gekke of rare naam is. Ik wil graag jullie mening weten.    Je mag  echt eerlijk zijn he, als je het niks vindt ook gewoon zeggen. En zeker als je het raar vindt. Dit zijn ze.

Tessa
    Jeske

Ben benieuwd

Groetjes Juffie

#3101899 Quote

Hoi, ik vind het hartstikke leuke namen hoor. Vooral tessa vind ik leuk, maar jeske ook. Het zijn toch ook best gebruikelijke namen? Waar twijfel je aan?
    In ieder geval ik vind ze hartstikke leuk, groetjes

#3101900 Quote

Ja, Tessa is wel gebruikelijk maar van Jeske weet ik dat eigenlijk niet zo. Ik vraag me daarom af of er mensen zijn die dat een rare naam vinden. Wij vinden  Jeske wel erg leuk namelijk.

#3101901 Quote

vind jeske heel leuk hoor jolanda

#3101907 Quote

Hi,J_u_f,
    Ik zal wel eerlijk zijn.
    Tessa vind ik geen leuke naam omdat er toch best veel honden ook Tessa heten.
    (de straat waar ik woon zijn er twee)
    Ik kom zelf uit Bulgarije,dus zijn er best veel nederlandse namen die ik raar vind klinken.
    Jeske klinkt zeker erg raar voor een bulgaarse(misschien voor andere landen ook?)
    Maar dat heb je bijvoorbeeld ook met Sietske,Femke enz…
    Hoop dat je hier wat aan hebt.
    Trek je er niet veel van aan en geef haar gewoon de naam die jullie zelf leuk vinden.
    Liefs,
    Lina

#3101908 Quote

Ik zou voor Jeske gaan, heel leuk.

Ik houd ervan als de namen niet te vaak voorkomen maar toch een aardige ring hebben en dat vind ik van Jeske.

Ik zou zeggen succes met kiezen

talke

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3101909 Quote

Ik doe ook even mee. Ik vind Jeske apart, lief en tegelijk krachtig. Tessa daarentegen vind ik  heel gewoon, maar daar is natuurlijk op zich niks mis mee. Wel heel internationaal.  Maar wat denk je dan van Jink? Die naam vond ik lief en origineel (het zal niet onze naam worden, maar toch). Zomaar een ongevraagde tip … succes met de keuze!

#3101914 Quote

Ik vind het alletwee superleuke namen, Jeske nog iets leuker dan Tessa.

Ik zou die namen zelf  wel willen gebruiken, maar ja, ik heb 2 nichtjes die heten Tessie en Jiske en dat lijkt er toch iets teveel op.

#3101926 Quote

Lef hoor, om zo eerlijk je vraag te stellen.

Ik zelf vind Tessa geen mooie naam: je hoort hem teveel en het is inderdaad een naam die je wel eens bij honden hoort.

Jeske daarentegen vind ik prachtig. Jetske vind ik nog leuker, maar Jeske vind ik ook lief, maar niet zo truttig. Een beetje stoer, maar dan nog wel dat ze een jurkje aan kan, zeg maar. En hij komt niet vaak voor. En dat is bij mij wel een pre (geen must).

Zelf hebben wij een Ynze (jongetje) en dat hoor je ook zelden.

Succes met je namenkeuze.

greet

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct