Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28760 Voorstellen

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik denk ik stel me even netjes voor…tot op zekere hoogte dan 😉
    Ik ben een dame van 29 jaar, werkzaam in de zorg en ga volgend jaar trouwen met mijn liefje.

Besloten om te proberen zwanger te worden, 2 maanden bezig nu.
    Ik vind het zo spannend allemaal dat ik me hier heb aangemeld om te kunnen delen en adviezen en tips te vinden

groetjes luth

#2939524 Quote

Hoi Luth,

Ik ben 28 en zit nu ook in ronde 2. Vindt het ook allemaal super spannend en ben blij dat ik hier af en toe de ervaringen van anderen kan lezen en zo af en toe eens mee te kletsen.
    Ik zit momenteel aan de rand van de vruchtbare dagen dus zijn nu om de dag aan het knutselen. Rond 2-2 heb ik mijn NOD. Spannende tijden dus weer.
    Succes!

Lfs Rossia

#2939536 Quote

Hallo allemaal,

Ik heb me net op deze site aangemeld en zal me even voorstellen.

Ik ben Wendy, 33 en kom uit Noord Holland.
    Woon samen met mijn vriend en we hebben een  paar maanden geleden  besloten om te gaan proberen om zwanger te worden. Maar het is toch allemaal wel heel spannend en leuk.

Groetjes Wendy

#2939728 Quote

Nu ben ik er nog steeds niet uit wat nod is?
    de dag van je menstruatie?
    Na 3 weken ongi geweest te zijn is het sinds zondagnacht gestopt…dus ga ik ervan uit dat ik gewoon komende donderdag mijn eisprong te hebben…

Wel vervelend, stoppen met de pil en dan de 2de maand gelijk 3 weken ongi te zijn. maar ik was ook van de trap gevallen..mss heeft dat er iets mee te maken?
    Allemaal beelden spoken door het hoofd… zou het nou wel lukken? Spannend iig!

Ergens heel leuk om proberen zwanger te worden maar het levert ook wel weer stress op…stoppen met roken, geen alcohol meer drinken ( = allebei moeilijk met avondje stappen) gezond eten en genoeg rusten….
    en dan steeds wachten of je wel of niet ongi word..volgens mij ben ik van de zenuwen gewoon ongi geworden, had ik vroeger ook…

na ja…gaan met die banaan en proberen maar!

liefs

#2939729 Quote

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier.
    Mijn vriend en ik hebben besloten om te gaan voor een tweede kindje.
    Ik ben bijna 28 jaar.
    Bij mijn vorige kindje was het meteen raak, dus ik hoop dat het me nu weer zo makkelijk afgaat, maar ik ben me er ook bewust van dat het nog lang kan gaan duren.

Groetjes Bianca

#2939731 Quote

Hoi Luth,

NOD staat voor Niet Ongesteld Dag. Beetje krom maar het is eigenlijk de dag dat je ongesteld moet worden, maar omdat je zwanger wilt zijn is de het niet ongesteldheids dag. Snap je hem??
    Ik moest ook even zoeken wat het betekende maar door de vele forums ben ik er inmiddels zelf ook achter.
    Tis zeker even een inpact. Moet mezelf ook weerhouden om niet even gezellig een wijntje of biertje te gaan drinken…. Alles voor een goed doel en het is voornamelijk wachten en wachten…. Voor mij nog dik 2 weken wachten. Duimen draaien dus.

Bianca, welkom!! Wat fijn dat het de eerste keer zo snel is gelukt! Misschien nu ook wel weer. Ik duim voor je!

Greetz Rossia

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2939871 Quote

hallo luth ik ben sinds 1 jan ook gestopt met de pil ik hoop dat je snel zwanger bent ik ben net zo nieuwschierig kan niet wachten tot het zo   ver is!!!!       groetjes

#2939965 Quote

Hoi Hoi,

Ik ben Debbie 24 (bijna 25) en wij zitten in ronde 2 voor ons eerste kindje, mijn NOD is 3 febr. Spannend!

@Rossia, we zijn bijna tegelijk met onze NOD, ben wel benieuwd, misschien kunnen we elkaar op de hoogte houden?

X debbie,

Succes allemaal!

#2940027 Quote

Hey Deb,

Super grappig! Ook beide in ronde 2. We zijn dus echt heel tegelijk bezig! Betekent dat jij nu ook in de knutselperiode zit !
    Wij doen het om de dag en vanavond is het weer zo ver. Als het goed is heb ik vrijdag of zaterdag mijn eisprong! Lijkt me leuk om elkaar op de hoogte te houden!
    Succes!
    Lfs Rossia

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen